End-re Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Ble en "liten" rasterbation på meg og Pink Floyd, 81 ark. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Finnes det en kjapp introduksjon til hvordan man gjør det? Må man gjøre om bildene til svatr/hvit først? Skriver man ut på vanlig papir? Hvordan henger man det opp? Jeg har veldig lyst til å gjøre det, men virker komplisert! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 ikke komplisert i det hele tatt, du bare laster ned programmet og følger instruksjonene Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Det er ganske simpelt å få ut arkene.. Men det jeg slet med var å få det opp men kom fram til å bruke tapet lim rett på veggen å barre klæsje på med arkene.. Godt og forsiktig for å få det bent Tok mye tid å få det opp og fikk litt bobler her og der... Har ingen anelse hva de "proffe" gjør når de skal henge dem opp... Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Er det nokon som veitt korleis ein kan forhandsvisa ein rasterbation i foxit reader? edit: scratch that, adobe reader blei installert saman med photoshop nett nå. Men såg og på forrige side at det bare var i gamle versjonar ein fant ut korleis ein kunne gjer det Endret 20. september 2010 av Alliha Lenke til kommentar
koots Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Dette skal prøves når jeg kommer hjem fra ferie. Har litt plass på veggen på rommet som jeg har tenkt til å fylle. Kommer til å bruke et flybilde eller kanskje et av bildene jeg tar mens jeg er på safari. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 David Lynch, 16 ark Denne henger altså rommet mitt. Hvis du legger merke til litt blasse farger, er det riktig. Jeg gikk tom for blekk midt i prosessen, så den nederste radene er skrevet ut med ny blekktank. Derav kontrasten. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hva er den beste måten å gjøre dette på ? Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg har bare brukt programmet nevnt i førsteposten, hvis det var det du mente? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg har bare brukt programmet nevnt i førsteposten, hvis det var det du mente? Er ingen program i førsteposten, får bare opp error på den linken. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Sida er tideligvis nede da. Jeg laster opp programmet, for de som måtte være interessert: http://www.2shared.com/file/oPDPNsQP/Rasterbator_Standalone.html Lenke til kommentar
preacherr Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Bump! Jeg skal gjøre et 1600x1200 bildet og gjøre det til; 3x6 A4. (3 høyde 6 bredde) Vil det kunne se bra ut? Aner ikke om hvordan oppløsningen påvirker noe sånt. + hvor mange milimeter skal dot size være på? Hva er best til portrett, 4-5? Her er bildet jeg skal bruke: http://2.bp.blogspot.com/_6kCuooayhsc/TSry_zfzwaI/AAAAAAAAALQ/yX0Ckl-tLuM/s1600/IMG_8992+copy.JPG Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Det å skrive helt ut i sidene, det er en printer innstilling/begrensning? Lenke til kommentar
dePt Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Oppløsning blir skjeldent et problem. Jeg printet ut et bilde på 1024 x 768 til 8x4 med bra resultat. dotsize osv ville jeg bare prøvd meg fram med. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Hvis du ikke er interessert i rasteret (dottene) så kan du bruke PosteRazor i stedet for. http://posterazor.sourceforge.net/ Lenke til kommentar
tohenrik Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) siden "noen" fortsatt er på ferie synes vi det kunne være hyggelig å pynte opp litt for vedkommende før han kom tilbake: Endret 12. august 2011 av tohenrik 4 Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Lenge siden det har skjedd noe her, men jeg har ikke mistet helt interessenNoen som faktisk har finni en fin måte å henge opp arkene på, uten at det ser så ille ut?Jeg han opp dette for en tid tilbake Men etter noen dager så begynte det å skli ned og til slutt falle helt av, Brukte en skoletyggis kjøpt på Jula som var noe av det værste jeg har vært borti. Med tiden så blei det meir som seig suppe (som om det hadde smeltet) som nesten var helt umulig å fjerne fra veggen + at det ikke funket siden det seig ned. Så fra råder det med det sterkeste å bruke Jula skoletyggis, men har ikke bra erfaring med andre typer skoletyggis heller.Så er det noen som har funnet noe som funker permanent og ikke ødelegger veggen vist det skal fjernes i senere tid? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Hvorfor ikke gjøre mer ut av bildene? Man kan f.eks. montere på Kapafix plater. Koster litt, men det ser så mye bedre ut. Endret 26. oktober 2013 av Kenneth Solfjeld Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Fant ikke noe pris på det jeg men, er det så dyrt da?Hvordan funker det kapafix greiene da, er det lim på ene siden slik at man lime papir (bildet) på den ene siden. Også er det bare en litt tykkere plate man henger opp på veggen? Og hvordan henger man opp den på veggen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå