Gå til innhold

Do you rasterbate?


Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Det er ganske simpelt å få ut arkene..

 

Men det jeg slet med var å få det opp men kom fram til å bruke tapet lim rett på veggen å barre klæsje på med arkene.. Godt og forsiktig for å få det bent

 

Tok mye tid å få det opp og fikk litt bobler her og der...

 

Har ingen anelse hva de "proffe" gjør når de skal henge dem opp...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det nokon som veitt korleis ein kan forhandsvisa ein rasterbation i foxit reader? :p

 

edit: scratch that, adobe reader blei installert saman med photoshop nett nå. Men såg og på forrige side at det bare var i gamle versjonar ein fant ut korleis ein kunne gjer det :p

Endret av Alliha
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Bump!

 

Jeg skal gjøre et 1600x1200 bildet og gjøre det til; 3x6 A4. (3 høyde 6 bredde)

 

Vil det kunne se bra ut? Aner ikke om hvordan oppløsningen påvirker noe sånt. + hvor mange milimeter skal dot size være på? Hva er best til portrett, 4-5?

 

Her er bildet jeg skal bruke:

 

http://2.bp.blogspot.com/_6kCuooayhsc/TSry_zfzwaI/AAAAAAAAALQ/yX0Ckl-tLuM/s1600/IMG_8992+copy.JPG

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...
  • 2 år senere...

Lenge siden det har skjedd noe her, men jeg har ikke mistet helt interessen
Noen som faktisk har finni en fin måte å henge opp arkene på, uten at det ser så ille ut?

Jeg han opp dette for en tid tilbake

post-128276-0-85582900-1382787553_thumb.jpg

Men etter noen dager så begynte det å skli ned og til slutt falle helt av, Brukte en skoletyggis kjøpt på Jula som var noe av det værste jeg har vært borti. Med tiden så blei det meir som seig suppe (som om det hadde smeltet) som nesten var helt umulig å fjerne fra veggen + at det ikke funket siden det seig ned. Så fra råder det med det sterkeste å bruke Jula skoletyggis, men har ikke bra erfaring med andre typer skoletyggis heller.

Så er det noen som har funnet noe som funker permanent og ikke ødelegger veggen vist det skal fjernes i senere tid?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...