tiboine Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 www.kem.no selger capa plater som er perfekt til dette. brukt en del av de til bildene mine. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hey, dette må jeg teste Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Sliter med å få startet selve programmet: Noen som har peiling på hva som er galt? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Må få denne tråden i mine innlegg igjen, sånn at jeg faktisk husker å rastebate. Har tenkt på det lenge, men glemmer det alltid.. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Sliter med å få startet selve programmet: Noen som har peiling på hva som er galt? Har du husket å unzippe hele mappa? Du trenger også NET.Framework 1.1 Lenke til kommentar
kdog Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 En stilig effekt kan være å laminere hvert bilde til en plate som bygger 5-10mm ut fra veggen. Rektangulære utskrifter er også en idé. Old news, unge mann: Hvor kan man få gjort dette? Jeg lurer også på svar på det her A3-utskrifter som klippes rektangulært og legges på sponplate, treramme eller lignende? Gjøres i garasjen. Bildet er hentet fra rastormator-galleriet, så jeg kan egentlig bare gjette. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Min første "rasterbering": Band bilde av Opeth. Original Kunne blitt mye bedre. Klippejobben er ikke spesielt nøyaktig, og jeg valgte absolutt feil ark. De er så løse at de bøyer seg opp. Hadde jeg brukt hardere ark hadde det ikke blitt noe mellomrom som vist i bildene nedenfor. Likevel ble jeg fornøyd Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Har du husket å unzippe hele mappa? Du trenger også NET.Framework 1.1 Ja. Aner ikke hva som er feil. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Har du husket å unzippe hele mappa? Du trenger også NET.Framework 1.1 Ja. Aner ikke hva som er feil. Prøv å google feilmeldingen Lenke til kommentar
kattis Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 så utrolig kult! dette må jo bare prøves! Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Dette må testes! Aner ikke hvilket bilde jeg skal bruke? Skal prøve og sette det i ramme, og se hvordan det funker... Kommer med bilde senere Endret 30. januar 2009 av Kristian Moe Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Skal prine ut mange ark som skal bli til Frank Lampard i morgo. gleder meg! Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 hvordan kan man se hele bilde i PDF kan bare se bildene nedover:/ Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 hvordan kan man se hele bilde i PDF kan bare se bildene nedover:/ Mener du de er store? Prøv å endre visnings størrelsen /zoom ut. Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 i dag på skolen printet jeg ut ca 120 ark, uten at kit merka det haha. Nå har jeg alle sammen forran meg og gruer meg til jeg skal henge det opp:/ Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) ja ikt sorry. Er nå ferdig med og henge opp alle bildene. Skal laste opp foto engang men ikke nå. Synes resualtet var drittkult edit: rommet mitt er for lite til hele bildet:/ Endret 6. februar 2009 av Lampen Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Lampen: Wow, kudos! Kult bilde Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Lampen: Wow, kudos! Kult bilde takker:D Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hva er forskelle på dot size? vet det blir større prikker. Men hvilken visuell effekt er forskjellig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå