Gå til innhold

Do you rasterbate?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Har også forsøkt meg med mer eller mindre hell.. Ble litt blasse farger med laser på kopipapir, men mulig jeg tar en runde med blekk og fotopapir senere..

 

Fortsatt ute etter gode løsninger for å henge opp skiten...

 

post-75940-1212191520_thumb.jpg

Endret av moyd
Lenke til kommentar

For å henge opp "skiten" så tar du ei papplate gipsplate eller sponplate, som du skjærer til i ønsket str.

anbefaler 12mm veggspon for de har not og fjær så de kan skjøtes. (bare lim de i sammen, men pass på att de ligger rett) Grunn de med passende maling og lim på arkene med tapet lim eller spraylim. kjøp noen kule lister og ram inn "skiten". Da har du fått ett megakult megastort bilde med ramme som du kan henge opp hvor som helst.

 

For å få det skikklig råflott så bestill ei plexiglass plate i samme str som sponplata og legg på før det listes rundt kanten. Regner med det blir billig :p

Endret av Phaser_
Lenke til kommentar
...og lim på arkene med tapet lim eller spraylim...

 

 

Det er dette punktet som bekymrer meg.. Har hengt opp noen få bilder rett på veggen med kitt og de får en misfarging pga kittet. Lite lyst å bruke flere hundre kroner for å oppleve det samme med limet. Trenger derfor et lim som ikke misfarger bildene.. Tips?

Lenke til kommentar
...og lim på arkene med tapet lim eller spraylim...

 

 

Det er dette punktet som bekymrer meg.. Har hengt opp noen få bilder rett på veggen med kitt og de får en misfarging pga kittet. Lite lyst å bruke flere hundre kroner for å oppleve det samme med limet. Trenger derfor et lim som ikke misfarger bildene.. Tips?

 

 

tapetlim kan være litt skummelt om det er vanlig kopipapir. Men ganske sikker på att spraylim ikke burde missfarge noe. spray på baksiden av arket så du ikke søler på de arkene du har limt fast alt.

 

uansett så er det bare å prøve på en liten bit først og se hvordan det virker.

Lenke til kommentar
Kan man ikke gjøre dette i photoshop også?

 

Jeg har mer kontroll der :)

 

Brukte først rasterbator og så photoshop på denne :) Skal printe imorgen.

post-56355-1213645924_thumb.jpg

 

Hvordan får du åpnet det i Photoshop?

når jeg åpnet det i ps får jeg bare mange sider!

 

og finnes det filtre i ps som gjør dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...