Gå til innhold

Do you rasterbate?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig gode resultater på bildene jeg har sett til nå! :thumbup:

 

Her har jeg et bilde av Nick Stokes i csi ... (kommer ikke på hva han heter)

28102007653.jpg

 

Dette er gøy!

Prøvde en relativt liten idag med 12 ark, blei veldig fornøyd:)

Ser jo mye bedre ut i virkligheten enn på bilder. Prøver å finne et kult bilde jeg k an ha litt god størrelse på.

Endret av -Anette-
Lenke til kommentar

Er visst obligatorisk å legge ut resultat her, så jeg prøver meg. Tok et bilde fra kjøkkenvinduet, fikset litt på fargene og printet ut i størrelse 168 cm x 105 cm. Det ble virkelig bra. Litt misfornøyd med at de nederste arkene krøllet seg litt pga. alt blekket, men sånn går det når man skal spare og bruke billig kopipapir i stedet for fotopapir. Det var ikke det eneste jeg sparte på, jeg brukte helt vanlig teip til å feste bildene sammen med, og brettet teip til "falsk dobbeltsidig teip" på baksiden av arkene for å feste dem til veggen. Ble på tross av dette ikke så verst.

 

Skal også sies at HP sin måler for lite blekk er helt på trynet, den hadde vist lite blekk igjen i skriveren lenge før jeg begynte på dette, men 32 ark gikk uten problemer eller minste antydning til svakere trykk. Tror jeg skal slutte med å kaste patronene før de er helt tomme...

post-51128-1195137264_thumb.jpg

Endret av Irgendwer
Lenke til kommentar
scarface-bildet vil neppe gi den typiske raster-effekten, i og med at det er så mye kontrast. Det er enten helt hvitt eller helt svart. Da får du knapt rundinger. knøttsmå prikker hvor det er hvitt og sammengengende sort der det er sort.

 

Sant nok. Men tror det andre bildet kan bli veldig stilig. Dette er jo et typisk motiv for denne fremgangsmåten (jf. også Marilyn Manson og Elvis).

Lenke til kommentar
Sant nok. Men tror det andre bildet kan bli veldig stilig. Dette er jo et typisk motiv for denne fremgangsmåten (jf. også Marilyn Manson og Elvis).

 

Enig. Bilde nr. to blir sikkert stilig.

 

 

Jeg synes det skal være trykket så stort og med stor "dot-size" så man knapt ser hva det er på nært hold. Myser man med øynene eller står lenger unna blir det tydelig.

Lenke til kommentar
Skal også sies at HP sin måler for lite blekk er helt på trynet, den hadde vist lite blekk igjen i skriveren lenge før jeg begynte på dette, men 32 ark gikk uten problemer eller minste antydning til svakere trykk. Tror jeg skal slutte med å kaste patronene før de er helt tomme...

Må nevne at fargeblekket funker uten problemer ennå... sitter og skriver ut side opp og ned med farge her uten å ha byttet ennå :)

Lenke til kommentar
Skal også sies at HP sin måler for lite blekk er helt på trynet, den hadde vist lite blekk igjen i skriveren lenge før jeg begynte på dette, men 32 ark gikk uten problemer eller minste antydning til svakere trykk. Tror jeg skal slutte med å kaste patronene før de er helt tomme...

Må nevne at fargeblekket funker uten problemer ennå... sitter og skriver ut side opp og ned med farge her uten å ha byttet ennå :)

Du er heldig, skriveren min (fra HP) er tom når måleren er halvveis :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...