Propofol Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Her kommer et bilde av en rasterbation som jeg og en kompis hang opp på filmstudioet vårt. Klikk på bildet for å se en større version! Synspunkter eller kommentarer? Ble selv litt fornøyd. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Ble veldig tøft! Har ikke vert borti "rasterbation" før, men det ser stili ut! Edit: Oops Endret 19. oktober 2007 av SuKa Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 "resterbation"? Rasterbation. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg vil prøve dette, men er det noen som kan hjelpe meg å finne et bilde? Noe "gangster-lignende", kanskje? Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Lagde en en dag, men skriveren gikk tom for svart blekk, så de siste arka ble grå. La den ut på gulvet for å se hvordan det vil se ut: (Mobilbilde) Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Nå har jeg endelig laget meg en. Alle sidene er satt sammen digitalt og plottet på en stort ark. Dette er egentlig svindyrt, men siden jeg jobber på et trykkeri så har jeg 100% rabatt Nå lurer jeg bare på hvordan jeg skal få hengt det opp. Tenker jeg monterer det opp på en plate for så å feste den i veggen/skråtaket. Hele bildet er 84x200 cm sånn cirka. Endret 19. oktober 2007 av Baghera Lenke til kommentar
kristoao Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Ønsker meg et rasterbilde av en av vegkroene på route 66. hva kan jeg søke på? her er et eksempel på festing av mange ark... Edit: Er det tegnestifter mon tro? jeg trodde det var lister som var skrudd fast i skjøtene først Endret 20. oktober 2007 av Fnatt Lenke til kommentar
KVK Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Er det noen som har forsøkt å få dette på stoff og tredd på de på rammer? Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Ønsker meg et rasterbilde av en av vegkroene på route 66. hva kan jeg søke på? her er et eksempel på festing av mange ark... Edit: Er det tegnestifter mon tro? jeg trodde det var lister som var skrudd fast i skjøtene først Den må ha kostet sinnsykt mye!? Lenke til kommentar
kristoao Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ønsker meg et rasterbilde av en av vegkroene på route 66. hva kan jeg søke på? her er et eksempel på festing av mange ark... Edit: Er det tegnestifter mon tro? jeg trodde det var lister som var skrudd fast i skjøtene først Den må ha kostet sinnsykt mye!? Hvorfor må den ha kostet sinnsykt mye? Koster ikke all verden å få et trykkeri til å printe en del fargebilder? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 En stilig effekt kan være å laminere hvert bilde til en plate som bygger 5-10mm ut fra veggen. Rektangulære utskrifter er også en idé. En drøss med A4-ark skal godt gjøres å få stilfult. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Har i lang tid lurt på hvilket bilde jeg skal blåse opp til 2 x 1,5 meter og la pryde den knallhvite stueveggen min. Rasterbate gir meg ihvertfall muligheten til å fikse det relativt rimelig, MEN Hvilket bilde skal få æren? Har masse høyoppløste bilder og jeg skal ha et jeg har tatt selv. Noen forslag? Mine bilder, men hvilket skal jeg velge? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Høy oppløsning er bortkastet hvis man skal ha den tiltenkte effekten. Det er viktigere med enkle motiv med god kontrast og lite rot. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Høy oppløsning er bortkastet hvis man skal ha den tiltenkte effekten. Det er viktigere med enkle motiv med god kontrast og lite rot. Men høy oppløsning gjør jo at jeg kan ha det tilsvarende større da. 10 x oppløsningen på bildet gjør at jeg får samme effekten på et 10x så stort bilde som jeg ellers ville gjort. Ellers har du vel helt rett ja. Noen forslag? Prøvde dette i svarthvitt 5x5 bilder og 10mm dotstørrelse Ble ikke helt topp. 3-4mm hadde nok vært bedre og også et enklere bilde >For mye som skjer i dette her Lenke til kommentar
kdog Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 En stilig effekt kan være å laminere hvert bilde til en plate som bygger 5-10mm ut fra veggen. Rektangulære utskrifter er også en idé. Old news, unge mann: Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 kjerts: hvor store er max dotsene dine der? 10mm? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Det er ikke mitt verk. Fant det på http://homokaasu.org/rasterbator/gallery.gas Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 vurderer kill buljo motiver som pappa buljo, deadly assasination sapmi squad, jompa tormann eller biler Lenke til kommentar
aGal Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Dette skal prøves ut så straks jeg får tilgang til skriver på skola Eller så får jeg skrive det ut på jobben til min far... EDIT: Blir vel et barglass etc som jeg skal ha som motiv tenker jeg.. Endret 26. oktober 2007 av aGal Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 dette så moro ut, må få prøvd i nærmeste fremtid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå