khorne Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Ååå så kult! :!: Slik ble mitt forsøk! 5x4 ark og dotsize 17. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Nå er min ferdig! Kritikk er velkommen. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Ble kjempekult Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Enojo: De hvite stripene rundt hvert bildet på hvert ark, er det noe som kommer automatisk når du skriver det ut? Har dessverre ikke rukket å prøve det selv... Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Enojo:De hvite stripene rundt hvert bildet på hvert ark, er det noe som kommer automatisk når du skriver det ut? Har dessverre ikke rukket å prøve det selv... 9495411[/snapback] Ja. Mangen printere klarer ikke å skrive helt ut til kanten Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg synes da det er en del av sjarmen. At man ser det er faktisk vanlige A4 ark som er teipet på siden av hverandre. Det ble finere enn jeg hadde trodd, så jeg anbefaler dere å prøve. Men husk, det tar mye blekk, så skriv ut på jobb eller noe Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Var derfor jeg spurte, synes det ser mye bedre ut med de stripene, enn de bildene hvor folk har klippet bort stripene (eller skrevet ut på hele arket). Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Jeg testet dette i stad, da jeg syntes mange av bildene ble tøffe... dessverre hadde jeg ikke guts eller fantasi til å finne mitt eget bilde, så jeg stjal et fra et par sider tilbake. Angrer også litt på at jeg skrev ut på arkene helt ut til kanten, for da måtte jeg ha mellomrom mellom arkene, og veggen er ikke helt hvit. Syntes med andre ord det er tøffere med hvite firkanter rundt bildene. Men, det tok meg bare 3-4 minutter, og jeg ble fornøyd ettersom det er første gang. Får finne meg en stor printer på skolen og et fint bilde... Man kan også se teipen på bildet mitt, og det er for mye hvitt til at man ser skillene mellom arkene, så et mørkere bildet blir nok også bedre. Endret 15. september 2007 av jalejale Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Endelig ferdig med min.. Fikk det gjort på trykkeri, i farge på 250gsm kartong 8x4 ark. Det er ikke egentlig så blankt, er blitzen som gjør det... Rastereffekten kommer heller ikke særlig bra fram, men den er synlig fra den avstanden bildet er tatt... Endret 17. september 2007 av Medrakil Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ble kul den. Hva måtte du betal for å få det gjort hos et trykkeri? Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 288,- men da printa de det ut på A3-kartongark og kappa det og greier... Blir billigere hvis du bare skal ha det printa ut, hvis du ikke skal ha farger, eller bare skal ha vanlig papir.. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Det var ikke en dårlig pris for noe så fint Lenke til kommentar
Atald Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hei, finnes det en PDF-leser som kan vise bildene med mer enn to bilder i bredden? Jeg ønsker å få et overblikk over hvordan det blir, og det funker dårlig når bare halve bredden blir vist av gangen. Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Du kan gjøre som meg: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...=post&id=175169 Åpne bildene i photoshop (eller et annet program), forminsk dem og legg de ved siden av hverandre.. Det funker bra på mac, vet ikke om det er like lett emd Windows Lenke til kommentar
Atald Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Prøvde i photoshop nå, fikk ikke lov til å åpne mer enn et av bildene av gangen. Menyene ble grået ut så fort et var åpnet. Forstår ikke hva jeg kan ha gjort feil da det gikk prikkfritt nå. Endret 18. september 2007 av Atald Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Bruk pages-tabben i adobe reader, strekk den ut så mye at du får rett bredde... Da får du thumbs av sidene i rader og kolonner... Jeg har et problem, min rasterbation av kaizers over er for tung (er jo 250gsm kartong) til at lærertyggis klarer å holde den oppe (har 40ish punkter, no good) - noen som har tips? Prøvde med tegnestifter nettopp, men de ser jo ikke videre bra ut pluss at jeg tror stiften vil "gnage seg gjennom" etterhvert medmindre jeg setter opp massevis... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Bruk pages-tabben i adobe reader, strekk den ut så mye at du får rett bredde... Da får du thumbs av sidene i rader og kolonner... Jeg har et problem, min rasterbation av kaizers over er for tung (er jo 250gsm kartong) til at lærertyggis klarer å holde den oppe (har 40ish punkter, no good) - noen som har tips? Prøvde med tegnestifter nettopp, men de ser jo ikke videre bra ut pluss at jeg tror stiften vil "gnage seg gjennom" etterhvert medmindre jeg setter opp massevis... 9526369[/snapback] Bruker små spikere på min plakat. Den er også på en stor pappkartong. Ser ikke spikrene. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Fra og med i dag er det Ulver som preger veggen min! Og Mastodon med Borat... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå