Gå til innhold

Do you rasterbate?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes da det er en del av sjarmen. At man ser det er faktisk vanlige A4 ark som er teipet på siden av hverandre.

Det ble finere enn jeg hadde trodd, så jeg anbefaler dere å prøve. Men husk, det tar mye blekk, så skriv ut på jobb eller noe :p

Lenke til kommentar

Jeg testet dette i stad, da jeg syntes mange av bildene ble tøffe... dessverre hadde jeg ikke guts eller fantasi til å finne mitt eget bilde, så jeg stjal et fra et par sider tilbake.

Angrer også litt på at jeg skrev ut på arkene helt ut til kanten, for da måtte jeg ha mellomrom mellom arkene, og veggen er ikke helt hvit.

Syntes med andre ord det er tøffere med hvite firkanter rundt bildene.

Men, det tok meg bare 3-4 minutter, og jeg ble fornøyd ettersom det er første gang. Får finne meg en stor printer på skolen og et fint bilde...

Man kan også se teipen på bildet mitt, og det er for mye hvitt til at man ser skillene mellom arkene, så et mørkere bildet blir nok også bedre.

rgh1189855868b.jpg

Endret av jalejale
Lenke til kommentar

Endelig ferdig med min.. Fikk det gjort på trykkeri, i farge på 250gsm kartong :) 8x4 ark.

Det er ikke egentlig så blankt, er blitzen som gjør det... Rastereffekten kommer heller ikke særlig bra fram, men den er synlig fra den avstanden bildet er tatt...

post-25436-1190065879_thumb.png

Endret av Medrakil
Lenke til kommentar

Bruk pages-tabben i adobe reader, strekk den ut så mye at du får rett bredde... Da får du thumbs av sidene i rader og kolonner...

Jeg har et problem, min rasterbation av kaizers over er for tung (er jo 250gsm kartong) til at lærertyggis klarer å holde den oppe (har 40ish punkter, no good) - noen som har tips? Prøvde med tegnestifter nettopp, men de ser jo ikke videre bra ut pluss at jeg tror stiften vil "gnage seg gjennom" etterhvert medmindre jeg setter opp massevis...

Lenke til kommentar
Bruk pages-tabben i adobe reader, strekk den ut så mye at du får rett bredde... Da får du thumbs av sidene i rader og kolonner...

Jeg har et problem, min rasterbation av kaizers over er for tung (er jo 250gsm kartong) til at lærertyggis klarer å holde den oppe (har 40ish punkter, no good) - noen som har tips? Prøvde med tegnestifter nettopp, men de ser jo ikke videre bra ut pluss at jeg tror stiften vil "gnage seg gjennom" etterhvert medmindre jeg setter opp massevis...

9526369[/snapback]

Bruker små spikere på min plakat. Den er også på en stor pappkartong.

Ser ikke spikrene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...