evil-twin Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Kowalski: vær litt obs på den klister-saken (sikkert Bluetac). Etter en stund kan den lage flekker på papir.. det ser ut som fett-flekker. Er det det samme som lærertyggis? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Det ble jo konge da! Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Er det det samme som lærertyggis? Ja, det er det samme, og det ser ofte ganske stygt ut etterhvert... Men praktisk e d, d ska de ha... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Slett ikke så dumt dette! *prøver ut* Lenke til kommentar
Gudhjelpe Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Kowalski: Hva brukte du pa "max dot diameter? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Slett ikke så dumt dette! *prøver ut* La meg gjette... et gigantiskbile av Britney? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 La meg gjette... et gigantiskbile av Britney? Skal jeg redde dagen din med å si du har rett, eller skal jeg nekte? :!: Lenke til kommentar
GTS Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 <fritidsproblemer> </fritidsproblemer> Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hmm, hvordan løser man egentlig det med hvitt bak på beste måte? Skal man bruke papirark bak så vil det jo bli skjøter..? Lenke til kommentar
GTS Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Personlig syns jeg sjøten er noe av sjarmen...blir kul effekt. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Sexy gitar. (Muligens utenom håndtaket, though. Aldri skjønt den Ibanez-gag'en der ) Endret 2. juli 2004 av HalTan Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Kor har du gjort av den berømte signaturen, GTS? (Og det håndtaket er sexhey!) Lenke til kommentar
GTS Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Kor har du gjort av den berømte signaturen, GTS? (Og det håndtaket er sexhey!) Nå sporer vel tinga slightly off her, men vi er jo i off-topic såå Håndtaket er forøvrig drit digg :!: Men mulig det bare er Vai fans som skjønner det greiene der... Endret 3. juli 2004 av GTS Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 http://home.no.net/jonhh/forum/vaisignatur.jpg [slutte med off-topic] Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Er det en måte å kunne gjøre sånn med bilder sånn at hele bildet blir printe ut i farger og i gitt størrelser, men bare som et ordentlig bilde og ikke sånne prikker? Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Vel.. Da er mitt underverk hengt opp Stoort bilde Edit.. noen tagger å en leif på det lille jeg hadde Endret 18. juli 2004 av ATI TwEaKer Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Er det en måte å kunne gjøre sånn med bilder sånn at hele bildet blir printe ut i farger og i gitt størrelser, men bare som et ordentlig bilde og ikke sånne prikker? ?? Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Genial sak! Ganske kjekt å sitte på jobben nå, har printa ut 80 sider nesten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå