End-re Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...=post&id=171692 Hot Fuzz (arket øverst til venstre er feil vei på bildet, men det er fikset, og jeg gadd ikke å ta nytt bilde) Endret 24. august 2007 av egzeth Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Har problemer med å laste ned offline versjonen. NOen som kunne tenkt seg og lastet den opp, og hivd ut en link? Lenke til kommentar
End-re Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 den funka ikke her heller, så voilà: http://www.rullekebab.net/Rasterbator_Standalone_1.21.zip Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Aah. Danke mis amigo. Mine rasterbatorer kommer iløpet av morgendagen! EDIT: Har da startet min rasterbation ;D Bildet jeg har valgt å bruke: Har brukt 5x5 A4 sider. Altså 20 sider ble det. 5 mm på dottene :] Ved første øyekast ble det kanskje for mange ark, men vi får se. Skal skaffe meg en papplate og lime de fast til, og resultatet vil bli vist imorgen! *Ekstremt spent* Endret 24. august 2007 av Winydancer Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Du har iallefall valgt ett kjempebra bilde Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Fant en gammel printer og fikk så forferdelig lyst til å gjøre dette, jeg har siklet på denne tråden lenge! Vel, det er ikke så nøyaktig for jeg ville ha det opp fort, men her er orginal bildet: http://siggybottom.deviantart.com/art/Jump-two-48182413 Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Du bør kanskje feste arkene bedre? Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Du bør kanskje feste arkene bedre? 9370190[/snapback] Hadde litt dårlig tid, så ja, det er slurvearbeid. Tegnestifter var heller ikke planen, sånn lærerskitt er bedre, men hadde ingenting tilgjengelig. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Takk for linken, dette må prøves Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Spurte du bare om de kunne trykke det på et ganske tykt papir, eller var det en spesiell "papirtype" du var ute etter? Tror jeg går for dette bildet Bildet ble litt dårligere når jeg forminsket det (opprinnelig 4mb), pluss at jeg satte sammen bildene raskt/slaskete. Endret 27. august 2007 av glennandre Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Du har ikke muligheten til å legge ut orginalbildet ? (A) Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Joda! Finner det på metontour.com. Bildet er fra konserten på Valle Hovin. Du finner alle bildene fra konserten på den linken Tror jeg blir nødt til å lage flere slike bilder, lett å bli hektet, har ordnet Pulp Fiction og Reservoir Dogs nå. Her er Reservoir Dogs-pdf'n Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Tusen takk blir fort avhengi ja så lenge det blir ett bra resultat, så må man liksom prøve andre bilder osv.. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Etter litt prøving og feiling har jeg kommet frem til 2 plakater som skal på veggen! Bildet er tatt fra veldig nær avstand da de ligger på bordet, så ser ikke så sinnsykt bra ut nå, men har troen på at de kan bli kule! Er i forhandlinger med min gamle kunst og handtverk lærer om ettpar-tre plakater som skal brukes til å lime de på så det blir best mulig! Fernando Torres Steven Gerrard Lenke til kommentar
Joney Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Done! Ian Anderson om noen ikke vet hvem det er Endret 6. september 2007 av Joney Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) *Mine innlegg* Skal få printet ut en jeg også Har tenkt å bruke dette bildet (åpnet alle bildene i photoshop for å få et overblikk over hvordan det vil se ut): Tror dere det blir kult? Dette var det beste bildet jeg fant av BigBang som passet til å bli rasterbated.. Endret 9. september 2007 av Gastaa Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Da er kunstverket ferdig Sorry for dårlig bilde, men det var mørkt når jeg knipsa det. Synes dere? Jeg digger det Endret 12. september 2007 av Gastaa Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Gastaa, hvordan gjore du det der, brukte du det gratisporgrammet det linkes til i førsteposten? Isåfall, hvordan fikk du det så fint opp i PS, skikkeli flott resultat iallefall Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Da er kunstverket ferdig *bilde* Sorry for dårlig bilde, men det var mørkt når jeg knipsa det. Synes dere? Jeg digger det 9483971[/snapback] Det ble nice Men, fikk du skriveren til å printe ut over HELE arket? eller måtte du skjære av en kant? Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Siden jeg bruker mac, kan jeg ikke laste ned programmet som ligger i linken på førstesiden. Jeg brukte online rasterbation (link). I PS åpnet jeg bare hele PDF fila (som var 18 sider), forminsket bildene og la de ved siden av hverandre. Er ikke vanskeligere enn det Jeg fikk moren min til å printe det ut på jobben. Hun måtte kutte til litt. Printeren printet ikke over hele arket.. Min rasterbation ser egentlig ganske annerledes ut i virkeligheten enn på bildet. Det er mer "prikkete" enn det ser ut til. Akkurat slik jeg vil ha det Endret 13. september 2007 av Gastaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå