Gå til innhold

Do you rasterbate?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aah. Danke mis amigo.

Mine rasterbatorer kommer iløpet av morgendagen! ;)

EDIT: Har da startet min rasterbation ;D

Bildet jeg har valgt å bruke:

boondock_saints.jpg

Har brukt 5x5 A4 sider. Altså 20 sider ble det.

5 mm på dottene :]

Ved første øyekast ble det kanskje for mange ark, men vi får se.

Skal skaffe meg en papplate og lime de fast til, og resultatet vil bli vist imorgen! :D

*Ekstremt spent*

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar

Etter litt prøving og feiling har jeg kommet frem til 2 plakater som skal på veggen!

Bildet er tatt fra veldig nær avstand da de ligger på bordet, så ser ikke så sinnsykt bra ut nå, men har troen på at de kan bli kule!

Er i forhandlinger med min gamle kunst og handtverk lærer om ettpar-tre plakater som skal brukes til å lime de på så det blir best mulig! :)

Fernando Torres

post-47737-1188315891_thumb.jpg

Steven Gerrard

post-47737-1188315913_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

*Mine innlegg*

Skal få printet ut en jeg også :dribble:

Har tenkt å bruke dette bildet (åpnet alle bildene i photoshop for å få et overblikk over hvordan det vil se ut):

Tror dere det blir kult? Dette var det beste bildet jeg fant av BigBang som passet til å bli rasterbated..

Endret av Gastaa
Lenke til kommentar

Siden jeg bruker mac, kan jeg ikke laste ned programmet som ligger i linken på førstesiden. Jeg brukte online rasterbation (link).

I PS åpnet jeg bare hele PDF fila (som var 18 sider), forminsket bildene og la de ved siden av hverandre. Er ikke vanskeligere enn det :yes:

Jeg fikk moren min til å printe det ut på jobben. Hun måtte kutte til litt. Printeren printet ikke over hele arket..

Min rasterbation ser egentlig ganske annerledes ut i virkeligheten enn på bildet. Det er mer "prikkete" enn det ser ut til. Akkurat slik jeg vil ha det :)

Endret av Gastaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...