Gå til innhold

Do you rasterbate?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke fått somla meg til og lage den 300 rasterbationen min enda... hmm.. må få gjort det, men må bare avgjøre hvilken scene some r den som er mest kick-ass.

Hva synes dere?

Vurderer også og ta en av tegningene mine, scanne den og blåse opp over hele veggen...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg har nå rasterbated et bilde. Det er et sort-hvittbilde som jeg har valgt å ta på 12 ark med dotsize 6/7 (husker ikke :p). Det bildet tar jo ikke opp 1 MB plass en gang. Åssen klarer noen av dere å få en fil til å bruke rundt 100 mb plass?

Endret av PingvinKnut
Lenke til kommentar

Åja. Har skrevet ut en 12 siders rasterbation av en ku, men har ikke fått hengt den opp enda.

EDIT: Denne

breadwig.com.cow01a.gif

EDIT2: Da var den på veggen. Brukte litt vel lite tid, og en ganske elendig skriver, som ikke kan skrive rett. Mista noen smådeler av bildet, som ødela litt.

Endret av PingvinKnut
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Noen som får lasta en en versjon av programmet som faktisk virker?

8544370[/snapback]

Det er ett eller annet merkelig med det programmet. Det virker bare på en av de 3 maskinene mine også.. :hmm: Og det er samme program, bare delt over nettverk, og lagt inn på 3 maskiner som alle kjørte WinXP

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke å måtte dobbelposte, men noen ganger må man.

Jeg har nå to bilder som jeg har lyst på, men jeg får bare lov til og printe ut ett (Det tar jo mye blekk).

Kan noen hjelpe meg og velge? (Fikk ikke lagt opp .pdf filene som jeg hadde "rasterbata", hvis dere vil se hvordan det blir når det er "rasterbata", så må dere bruke rasterbator programmet som du kan downloade, og når du skal velge hvor mange ark, tar du high og 2,0 ark(altså 8 til sammen) og så må du stille størrelsen på prikkene ned til 3mm og du må ha på multicolor. Håper dere skjønner noe av det jeg har skrevet nå. :p)

P.S: Bildet av Elisha er ganske stort.

Edit: valgte Elisha, det andre bildet fikk dårlig kvalitet.

Endret av Andeby
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Steike.. Dette skal jeg teste ut! På Ole Vig videregående er det noe "lignende" på 7x3 meter eller noe. Skikkelig fett..

Må finne en heit babe jeg kan rasterbate :p

8650708[/snapback]

De heite beibene masterbater vi :!:

Men uansett, tenkte jeg skulle rasterbere dette bildet, men selvsagt virket ikke skriveren akkurat da. :no:

Bilde:

post-95216-1185991862_thumb.jpg

Endret av Kiimmeen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...