LasH Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Okei.. Jeg skal ha et bilde som blir ca 20 ark av dette bilde: Hvor stor dottsize? Lenke til kommentar
Canute Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Mindre dottsize: mer blekk 8275567[/snapback] Dette virker jo logisk, men jeg klarer ikke riste fra meg at hvis du bruker større dotsize, så blir jo alle dottene større - og i teorien så går det vel på % lyshet? Av en eller annen merkelig grunn tror jeg du bruker like mye blekk. Antall pixler som skal fylles: Bilde1: 150²*pi = 70650 Bilde2: 4(75²*pi) = 70650 hmm. nei ikke vet jeg :/ Endret 30. mars 2007 av Canute Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 hmmmm... mulig du har rett. men jeg mener at når du har stor dottsize, så blir jo store deler av bildet "borte", så jeg står på mitt, mindre dottsize: mer blekk, større dottsize: mindre blekk... Lenke til kommentar
Canute Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Okei.. Jeg skal ha et bilde som blir ca 20 ark av dette bilde: Hvor stor dottsize? 8275627[/snapback] Jeg brukte 7 som dotsize på Futurama rasterbasjonen min (se forrige side). Dette synes jeg ble litt for stort for et så detaljert bildet. Jeg ville ha anbefalt 5mm. Lenke til kommentar
lain Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Nesten så jeg hater dere for å aktivert tråden igjen, brukt noen timer på å beskjære og lime sammen 21 ark. Men endelig ferdig, og godt fornøyd med resultatet. Jeg brukte 3 i dotsize, da jeg ville ha mye detaljer. Her har jeg fått hengt det opp over senga, desverre ble teipen jeg brukte fremtredene pga gjennskin fra blitz, tok ikke sjansen på å teipe bak i starten, da jeg ville være sikker på at jeg fikk plassert alle arkene riktig i forhold til hverandre første gangen. Uansett, her er et bilde av bildet. Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 hvordan skal jeg lime sammen alle arkene? har printet ut en scarface på 36 sider hehe. Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 jeg har tatt og teipet sammen arkene på baksiden. fungerer fint bare husk på at det blir speilvendt når du snur arkene, så du ikke teiper sammen feil. (jeg har tatt og nummerert alle arkene, slik at det blir lettere når jeg snur dem.) Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 men blir det ikke veldig ''krøllete'' når du henger det opp på veggen? Tenker på sånne bulker om du skjønner. Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Har laget meg en 30 siders stor rasterbation av et futurama bildet. Derimot er jeg ikke helt sikker på hva den beste opphengingsmåten er. Noen tips? 8144674[/snapback] Hva tenker du på? 8144684[/snapback] Jeg lagte meg en test på 9 sider. Brukte teip på baksiden, men synes ikke det ble så veldig bra. 8144702[/snapback] Selv bruker jeg dobbelsidig teip. Synes det funker utmerket. 8144706[/snapback] Man må jo knæsje det litt fort opp på veggen da, så ikke limet tørker ut?.. Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 det trenger ikke og bli veldig krøllete. hvis man er litt nøye, så kan det bli ganske bra. hvis man legger det utover en stor flate, f.eks et stort bord, så blir det helt rett. jeg fikk det hvertfall til på den måten, og syns at det var det enkleste og beste Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 men hvordan får man til sånt oversiktsbilde på pcn av bildet, før man skriver det ut? Har sett at noen har gjort det. Sånn at man ser åssen det blir seende ut etter at man har printet det ut. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Her er mitt bilde av katten min Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Tørr jeg spørre hvor mye blekk som går med? Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 alt for mye, derfor man skriver ut på skolen.. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 alt for mye, derfor man skriver ut på skolen.. 8303099[/snapback] Du er jo en smart mann! Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 alt for mye, derfor man skriver ut på skolen.. 8303099[/snapback] Du er jo en smart mann! 8303109[/snapback] Jo takk, godt å høre Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 alt for mye, derfor man skriver ut på skolen.. 8303099[/snapback] eller skriver ut hjemme med laser, og får gratis ark og toner til printeren. (sier ikke flere detaljer enn det... ) Lenke til kommentar
iernie Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Her ser du rasterberingen jeg gjorde ved laging av HW-Rekka banneren på TG07. Ble vel 51 ark Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Min nyeste rasterbering. Har også laget en på 20 sider av Alexi Laiho fra Children of Bodom, men får ikke tatt bilde nå. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Må si Rasterbate er genialt! På nattcupen som vi arrangerte i høst, brukte jeg dette til å lage bannere for sponserene! Ble konge! Så helt skikkelig ut fra andre siden av hallen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå