Gå til innhold

Do you rasterbate?

Anbefalte innlegg

Hva er ideelle prikkstørrelse?

7186235[/snapback]

Det er det størrelsen av bildet som bestemmer. Jo flere ark, jo større prikkstørrelse. Bruker du for stor, så blir bildet uklart. Bruker du for liten, så forsvinner rastereffekten. Du må nesten prøve deg frem og se hva du liker, jeg har fått kommentarer på min om at prikkstørrelsen er for stor, men med noe mindre synes jeg ikke det ser ut som en rasterbation.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er bare litt vanskelig å se effekten, før man har skrevet den ut... :ermm:

7193790[/snapback]

Jeg fant løsningen etter å ha spurt på adobe forums!!

Klippet fra norskwebforum.no:

Etter å ha spurt på Adobe Forums fikk jeg dette til svar:

Not possible. 

Vel, men så fikk jeg heldigvis enda et svar:

well it's sort of possible, but via the pages tab/panel.

open the pages panel and drag it as wide as you need.

Then in the options drop down menu select to enlarge or reduce page thumbnails.

It will take some trial and error to get the right with width of the panel and zoom factor of the page right though.

Det virket konge :)

Altså, man trykker på pages slik at man får en rute med tumbnails. De forstørrer man, og man endrer størrelse på ruten slik at man får se så mange bilder per linje man behøver!!

Lenke til kommentar

fikk endelig ut fingern og fikk rastabata bilde som trådstarter brukte, føler meg litt uorginal men filmen er såpass fet at jeg la det bare stå i, og er veldig fornøyd med resultatet. Skulle hatt det større, men får tar det en annen gang når jeg har en bedre printer ja :D

fearandloathingoj0.th.jpg

Lenke til kommentar
fikk endelig ut fingern og fikk rastabata bilde som trådstarter brukte, føler meg litt uorginal men filmen er såpass fet at jeg la det bare stå i, og er veldig fornøyd med resultatet. Skulle hatt det større, men får tar det en annen gang når jeg har en bedre printer ja :D

7258738[/snapback]

Print ut på skolen. Gratis :D

Lenke til kommentar

7258738[/snapback]

Og hvilken film er det fra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...