Xder Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Jeg ble stoppet for 14 dager siden av vegvesenet på en 50cc. (Han hadde ikke peil om jeg kjørte lovelig men la inn en anmeldelse) Jeg har ikke lappen på verken moped eller bil etter jeg mista den for 3mder siden Kan jeg ta teori prøven på bil nå eller må jeg vente på noe melding fra politiet? (Har hatt lappen før og er 19) Beklager norsken (trøtt) Endret 28. juni 2004 av Xder Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Herre hvor treg kan man bli?? Men helt alvorlig, når du mister førerkortet for 3 månder (noe som ikke er så lenge) så trenger du ikke å kjøre opp eller ta teorien på nytt. Hadde du mistete retten til å kjøre bil i over 5 eller 6 månder så måtte du ha kjørt opp og tatt teorie prøven på nytt. Så du kan bare belage deg på å vente 3 månder og få tilbake førerkortet. Lenke til kommentar
Xder Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Det har gått 3 månder.. Og jo jeg må ta teori og oppkjøring på nytt. men det jeg lurte på var om jeg kan få utsettelse når jeg kjører moped uten lappen Endret 28. juni 2004 av Xder Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Du må nok belage deg på en utsettelse, ja. Uansett måtte du tatt teori og oppkjøring på nytt, iom at du har 2 års "prøvetid" på lappen. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 hvist du hadde vert over 20 eller 21 hadde det ikke hat noe og si for da kan du altids kjøre moped Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 FtZ-: Feil. Egentlig kan du ikke miste mopedlappen, fordi det er et kursbevis, og ikke et sertifikat. Det som teknisk skjer er et du får et kjøreforbud med moped, og det er absolutt Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Bfisk : jeg kan vell være eing med det . men det er slutt på at moped er et kursbevis det er nå et sertifikat som du må avlegge prøve på hos Biltilsynet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå