GrinJe Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Jeg har lyst til å kjøpe meg et x800 xt, jeg har en totalt vannkjølt pc fra før så jeg vil gjerne vannkjøle x800 xt også. Så spørsmålene mine er: Trenger jeg ram-kjølere til kortet, jeg har sett bilder der det vises at selve orginalkjøleren ikke dekker ramblokkene?? Kunne det vere mulig at kortet har fester så jeg kanskje kunne bruke denne blokken: DangerDen GPU kjøler geforce?, jeg vet det er en geforce kjøler men det kunne jo henne da Håper på mange svar, men helst ha litt peiling da Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 jeg har pro kortet og det er samme avstand mellom hullene som på alle ATI kort orginal kjøleren dekker ikke rammen Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Men kunne det henne at gforce-kjøleblokken jeg har fra før passer, kunne du kanskje gi meg noen mål fra det ene hullet til det andre? Hvis det er flere hull tror jeg du burde satse på de to nermeste hullene til gpu-en Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 dette er ca mål (merk ca) 5.42mm fra midten av hullene (alle ATI kort har samme avstand mellom hullene..) Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Tror ikke de hadde laget forskjellige kjølere til hvert av kortene visst begge hadde passet på ati og nVIdia :\ Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Ok, takk i alle tilfelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå