kravez Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Jeg har CTD problem, har prøvd å formatere, lastet ned di nyeste driverene til HW. Når jeg har spillt i 1-2-3min, så får jeg CTD, eller maskin restarter seg, kan dette være et HW problem? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 har du installert den nyeste patchen (1.5 er det vel)? Skjer dette når du spiller på internett? Når du spiller singel player? begge deler? Hva er tempen på cpu etter en noen minutter med super pi? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 har du installert den nyeste patchen (1.5 er det vel)? Skjer dette når du spiller på internett? Når du spiller singel player? begge deler? Hva er tempen på cpu etter en noen minutter med super pi? Kan svare for han... Ja, han har den nyeste patchen installert (1.6) Skjer både på singel og multiplayer - online eller offline Det har ikke noe med temperatur å gjøre... (klarer ikke å spille 2 minutter engeng) Vi har funnet ut at det er noe seriøst galt med hans Hardware, så vi får vel bare feilsøke og lete litt mer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå