eQunix Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Går utifra at mange husker klassikerene LBA 1 & 2 som ble gitt ut for en stund tilbake, var så vidt jeg forstod engelsk da jeg spilte igjennom de, men jeg husker at jeg hadde det sinsykt gøy, og den beste opplevelsen et PC spill noen gang har gitt meg, nå er det mange år siden jeg prøvde dette spillet men skulle alikevel likt og se hvordan spillet er og spille nå, om det er like gøy som før Er det noen som vet om noen av LBA spillene er blitt freeware og mulighet til og laste ned hele spillet fra en internett side? Takker Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Sjekk på Underdogs Der finnes en del gamle spill Endret 28. juni 2004 av Lugmeister Lenke til kommentar
J_Irenicus Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Nei, det har ikke blitt freeware såvidt jeg har sett. De er visstnok mulig å kjøpe enkelte steder. LBA2 er "like" gøy som før, ikke så alt for lenge siden jeg spilte gjennom det. 1'ern har jeg ikke fått tak på selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå