Gå til innhold

Ingen nettsider som har N7610 inne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Symbian er helt genialt! :) Men det er sant, skal du ha den må du være på vakt. De få butikker landet over får inn, går vekk som varmt hvetebrød! Men du kan prøve steder som Elitefoto, Japanfoto osv; steder der folk ikke alltid velger å gå for å kjøpe mobiltelefoner.. Ikke lenge siden jeg så den på Elitefoto i Bergen!

Lenke til kommentar
Symbian er helt genialt! :) Men det er sant, skal du ha den må du være på vakt. De få butikker landet over får inn, går vekk som varmt hvetebrød! Men du kan prøve steder som Elitefoto, Japanfoto osv; steder der folk ikke alltid velger å gå for å kjøpe mobiltelefoner.. Ikke lenge siden jeg så den på Elitefoto i Bergen!

Ok,men jeg tror heller jeg går for N6600.Er kun kameraet og tastaturet som er "oppgradert" på N7610 så. :D:yes: Akkurat kamera er ikke så nøye på mobilen heller,brukes kun som "party,fyllebilder" allikevell.I hverdagen bruker jeg heller Digitalt Speilrefleks kamera. ;)

Endret av -Pondus-
Lenke til kommentar
Komplett har fått inn 7610 nå. Løp og kjøp hvis dere vil sikre dere en! :)

Pcutstyr har nok den inne også siden de bruker samme lager som komplett, billigere er det også. Ikke så veldig mye billigere, men du sparer litt.

Hehee.. Har bestillt en derifra nå,får den i morgen regner jeg med! :w00t:;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...