-Pondus- Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Er det ingen nettbutikker som har N7610 inne? Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Bruk prisguiden Ingen som har den inne... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Da må du nok vente litt ja Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Da må du nok vente litt ja Uff... Vil ha nåååå. Lenke til kommentar
cubastar Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 he he jeg tok den siste på elkjøp! jeg kan ikke stoppe trykke på den! Symbian er genialt Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Symbian er helt genialt! Men det er sant, skal du ha den må du være på vakt. De få butikker landet over får inn, går vekk som varmt hvetebrød! Men du kan prøve steder som Elitefoto, Japanfoto osv; steder der folk ikke alltid velger å gå for å kjøpe mobiltelefoner.. Ikke lenge siden jeg så den på Elitefoto i Bergen! Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Symbian er helt genialt! Men det er sant, skal du ha den må du være på vakt. De få butikker landet over får inn, går vekk som varmt hvetebrød! Men du kan prøve steder som Elitefoto, Japanfoto osv; steder der folk ikke alltid velger å gå for å kjøpe mobiltelefoner.. Ikke lenge siden jeg så den på Elitefoto i Bergen! Ok,men jeg tror heller jeg går for N6600.Er kun kameraet og tastaturet som er "oppgradert" på N7610 så. Akkurat kamera er ikke så nøye på mobilen heller,brukes kun som "party,fyllebilder" allikevell.I hverdagen bruker jeg heller Digitalt Speilrefleks kamera. Endret 29. juni 2004 av -Pondus- Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Hei Norwegiantelecom.no Står der at de skal ha den inne den 01.07 Endret 29. juni 2004 av smoker2 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Komplett har fått inn 7610 nå. Løp og kjøp hvis dere vil sikre dere en! Pcutstyr har nok den inne også siden de bruker samme lager som komplett, billigere er det også. Ikke så veldig mye billigere, men du sparer litt. Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Komplett har fått inn 7610 nå. Løp og kjøp hvis dere vil sikre dere en! Pcutstyr har nok den inne også siden de bruker samme lager som komplett, billigere er det også. Ikke så veldig mye billigere, men du sparer litt. Hehee.. Har bestillt en derifra nå,får den i morgen regner jeg med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå