Asus Radeon 9800XT Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 PS: WD Caviar SE bråka mest synes jeg da! Lenke til kommentar
Same- Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Etter det jeg har fått med meg så er det ingen som er best... Noen sier det og andre sier det. Kjøp det som er billigst Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Rekkefølge etter mest bråk, 1. bråker mest: 1. Maxtor 2. Western Digital 3. Seagate 4. Samsung Pers. synes jeg Seagate er den perfekte blandingen mellom støy - ytelse. Lenke til kommentar
Mr. Dark Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 eg får ta å testa noe aent enn WD eg då... sammenligna... så vet eg mer ka eg snakke om.... alle har noen dei ikkje kjøper produkter av.... er sånn d blir d med litt tid... eg for min del kommer aldrig til å kjøpe noe som nvidia har rørt.... å eg komme ikkje te å kjøpa aopen hovedkort.... d e merker eg garantert ikkje kjøper.... Intel har eg ikkje noe vondt med... men liker AMD bedre... desuten.... forsvinner lillebror i sammenhengen så blir d jævlig dyrt etterpå for alle.... monopol=helvete åsså misslike eg at alle ska laga egne ting på alt.... sony lager memorystick.. for å tjena mer penger så dei sleppe å bruka SD å compactflah som var mest vanelig... heldigvis kjøper ikkje alle d samma når d gjelder noenting..... Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Western digital... de bråker, braker og knitrer litt, men det er bare kos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå