Christah Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 halla folkens! Noen som vet hvordan jeg kan bli kvitt purken i driv3r ? Er det noe "spray-sjapper" slik som i GTA ? eller noe lignende ? Noen som vet? Mvh. Christer Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Enten må du holde deg lenge nok unna purken, eller hvis du er nok wanted, er det ikke noe måte å bli kvitt dem.. bortsett fra å kanskje klare oppdraget. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Du blir ikke kvitt purken, har du fått wanted level så bør du holde deg langt unna purken... Kanskje noe off topic men jeg skjønner ikke hvordan driv3r har klart å komme seg igjennom testinga/kvalitets kontrollen eller så har dem bare gitt faen ... Gikk tilbake til sjappa dagen etter på og bytta spillet. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Kjør fort og lenge så mister du han nok. Jeg har bare hatt spillet i noen dager, men det er noen steder du kan gå inn på. De er merket av med kryss på kartet. Tror du mister purken om du bytter bil og, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Det hjelper å bytte, men ikke hvis man høy nok wanted level. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Pass på at du overholder trafikkreglene og bytter bil så blir det lettere å komme seg vekk fra politiet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå