Gå til innhold

Hjelp til valg av ny LCD skjerm

Metino

Anbefalte innlegg

Hallo!

jeg er på jakt etter en ny skjerm, en lcd skjerm. Jeg har letet litt runt på nettet og sett på forskjellige skjermer som falt meg i smak. (Viktig at desiget er pent )

Skjermene jeg har plukket ut :

Viewsonic VP171s

Samsung SyncMaster 710N

BenQ FP783

Philips 170B5CS

LG Flatron L1710P

Jeg skal hovedsaklig bruke skjermen til å spille med.

Er ikke helt inne på hvilken som er best og slikt, så lurer på om noen kan anbefale noen av de nevnte skjermene?

Takk :p

##prike pirke. Det er som regel mer forståelig å skrive en hel setning i emnefeltet. Jeg trodde nesten du hadde opppdaget en ny skjerm, eller at du skulle juble fordi du har kjøpt en ;) - enden##

Endret av enden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig i det at Benq har best design, men dog dyrere :dontgetit:

Har en 17" viewsonic E771 crt som er ca 3 år gammel og den knuser de nye "billig" skjermene. Den har et sinnsykt skarpt bilde :D Meget digg. Så jeg har god erfaring med viewsonic i værtfall :thumbup:

Lenke til kommentar

Av disse er nok Viewsonicen og LG'n de beste jeg har sett. Uansett ser jeg at du mangler forumfavoritten NEC 1760 NX.

Det er en kronjuvel som du også burde vurdere :D

Mange av de skjermene du spør om, ligger under tester ->skjermer her på hw....

Den benq'en hadde ihvertfall vi i testgjengen en dårlig erfaring med :)

Lenke til kommentar

Ser at viewsonicen ligger på testsiden, men dere har testet 20" versjonen av i den serien. Er det stor forskjell på 17" og 20" når det gjelder spill?

sitat fra testen av viewsonicen: 'Antydning til etterslep ved bråe bevegelser i spill (dog minimalt)'

Vil det også oppstå i 17" versjonen? :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...