Marion Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg har mistet innholdet i C:\windows\cursors... Er det noen måte jeg kan få det tilbake på? Likte de oppsettene som var der, vil ihvertfall finne ut hvordan det skjedde, er så nøye på hva jeg fjerner at jeg ikke kan skjønne hva jeg har gjort. Noen som vet noe? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Dersom du har XP platen liggende så kan du bare ta en reparering av installasjonen. Du velger R etter at installasjonen har søkt etter tidligere XP installasjoner (når den viser din XP installasjon). Ikke velg R første gangen, det er Recovery Consol'et. Den letteste måten du starter installasjonen på er å sette cd-rom'en som den første oppstartsenhet i bios og setter inn cd'en når du starter opp maskinen (gjerne sett den inn når du er inn i biosen og fikser oppstarten). Lenke til kommentar
Marion Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Jeg har dessverre ikke det, kjøpte dataen med windows ferdig installert. Skulle cd'en ha fulgt med uansett? Er det eneste mulighet for å få filene tilbake? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Neida.. Jeg har lagt de i en zip-fil for deg Last Ned Bare pakk de ut i c:\windows\cursors\ Endret 29. juni 2004 av TCi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå