Gå til innhold

US army kommersiell hær?

Anbefalte innlegg

Det kan i allefall virke sånn når man laster ned spillet "American Army" med nedlastings klienten du finner her. Shop online to support our troops? Se gjennom "reklamene" oppe i høyre hjørne på klienten. Syke greier.

www.shopforthetroops.com:dontgetit:

Gullkorn fra propaganda maskinen:

jadda.JPG

Oi så fredlig det så ut ja.

Edit: En leif

Endret av GSM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel um, ja ettersom nicket mitt er initialene mine, ja.

Jeg har tydelighvis truffet et sårt punkt hos deg ved å muligens kritisere? den amerikanske hæren?

Edit: du har redigert inlgegget ditt ser jeg, Mente du at Jeg er idioten eller Moore?

Endret av GSM
Lenke til kommentar
Venter bare på den dagen uniformene kommer med sponsorer. Får sikkert se en soldat med McDonalds merke på hjelmen en gang. Da har vi etter min mening en komersiell hær

Ettersom Kerry gjør det veldig bra for tiden håper jeg McD sponser hæren, ettersom Kerry stemte imot å gi soldater body armour. :no:

Lenke til kommentar
Nå er jo spillet Americas Army resultatet av at US army har pumpa massevis av cash inn i en spillutvikler for å lage et rekrutteringsspill for å vise kvisete amerikanske datanerder hvor "tøft" hæren her.

Nettopp, en genistrek fra deres side. Hva er vel mer positivt enn at folk verver seg til hæren (tenker fra deres synspunkt nå, ikke mitt)?

Politikk? :huh: Hva gjør jeg her?

Endret av HeavenHell
Lenke til kommentar
Nå er jo spillet Americas Army resultatet av at US army har pumpa massevis av cash inn i en spillutvikler for å lage et rekrutteringsspill for å vise kvisete amerikanske datanerder hvor "tøft" hæren her. Jadda...

Du synes ikke hæren er tøff mener du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...