GSM Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Det kan i allefall virke sånn når man laster ned spillet "American Army" med nedlastings klienten du finner her. Shop online to support our troops? Se gjennom "reklamene" oppe i høyre hjørne på klienten. Syke greier. www.shopforthetroops.com Gullkorn fra propaganda maskinen: Oi så fredlig det så ut ja. Edit: En leif Endret 28. juni 2004 av GSM Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Gå og se Farenheit 911 istedet du. For å se en idiot. Endret 27. juni 2004 av fjotten Lenke til kommentar
GSM Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Ok, ser du redigerte inlegget ditt, misforstod det i sted (håper jeg) Endret 27. juni 2004 av GSM Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jazzå. Og du lever opp til ditt ser jeg. Lenke til kommentar
GSM Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Vel um, ja ettersom nicket mitt er initialene mine, ja. Jeg har tydelighvis truffet et sårt punkt hos deg ved å muligens kritisere? den amerikanske hæren? Edit: du har redigert inlgegget ditt ser jeg, Mente du at Jeg er idioten eller Moore? Endret 27. juni 2004 av GSM Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Den avgjørelsen kan du ta selv. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Gå og se Farenheit 911 istedet du. For å se en idiot. Du må jo være uberstolt av republikanderdamen sin håndtering av moren som har mistet sin sønn i Irak på slutten av filmen. Lenke til kommentar
Decline Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Bare vent, snart blir hæren markedsført som en annen vanlig vare, man kan kjøpe og selge soldater og våpen på børsen osv. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Venter bare på den dagen uniformene kommer med sponsorer. Får sikkert se en soldat med McDonalds merke på hjelmen en gang. Da har vi etter min mening en komersiell hær Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Bare vent, snart blir hæren markedsført som en annen vanlig vare, man kan kjøpe og selge soldater og våpen på børsen osv. Tja, privateeide selskaper som leier ut soldater/sikkerhetsstyrker til forsvaret er blitt big business i USA. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Venter bare på den dagen uniformene kommer med sponsorer. Får sikkert se en soldat med McDonalds merke på hjelmen en gang. Da har vi etter min mening en komersiell hær Ettersom Kerry gjør det veldig bra for tiden håper jeg McD sponser hæren, ettersom Kerry stemte imot å gi soldater body armour. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Nå er jo spillet Americas Army resultatet av at US army har pumpa massevis av cash inn i en spillutvikler for å lage et rekrutteringsspill for å vise kvisete amerikanske datanerder hvor "tøft" hæren her. Jadda... Lenke til kommentar
Togo Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Nå er jo spillet Americas Army resultatet av at US army har pumpa massevis av cash inn i en spillutvikler for å lage et rekrutteringsspill for å vise kvisete amerikanske datanerder hvor "tøft" hæren her. Nettopp, en genistrek fra deres side. Hva er vel mer positivt enn at folk verver seg til hæren (tenker fra deres synspunkt nå, ikke mitt)? Politikk? Hva gjør jeg her? Endret 28. juni 2004 av HeavenHell Lenke til kommentar
Decline Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Tja, privateeide selskaper som leier ut soldater/sikkerhetsstyrker til forsvaret er blitt big business i USA. Vel, det overrasker meg ikke... Nå går soldater fra selskaper til militæret, hva om det snur? Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Nå er jo spillet Americas Army resultatet av at US army har pumpa massevis av cash inn i en spillutvikler for å lage et rekrutteringsspill for å vise kvisete amerikanske datanerder hvor "tøft" hæren her. Jadda... Du synes ikke hæren er tøff mener du? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Du synes ikke hæren er tøff mener du? Syke/hjelpepleiere er 170 ganger tøffere. Lenke til kommentar
Decline Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Jeg synes i grunn det er supertøft med maskuline, homofile mannfolk som søker sammen... Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Syke/hjelpepleiere er 170 ganger tøffere. Takker Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Syke/hjelpepleiere er 170 ganger tøffere. Politi da? Lenke til kommentar
Decline Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Politi er borgerskapets verktøy - fy dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå