Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 JADA, har planene klare. Dette er vifte styring men jeg hadde tenkt på en ekstra del med 2 Tenningslåser og masse andre ting. Det skal brukes til resetting av cmos (jeg er en OC'er) og en tenningslås til oppstart av pcen. Så folk ikke bruker pcen min på LAN når jeg sover Sove på lan?? hehe Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 har sett sånne som er AV-1-2-start. der start er tilbakefjærende slik at den går tilbake til 2. da kan du jo ha ett lys som starter på 1, alle andre lys og vifter på 2, og så starter den på start, og går tilbake på 2 og holder strøm til lysene mens pc'en er på. biltema tror eg hadde sånne. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 JADA, har planene klare. Dette er vifte styring men jeg hadde tenkt på en ekstra del med 2 Tenningslåser og masse andre ting. Det skal brukes til resetting av cmos (jeg er en OC'er) og en tenningslås til oppstart av pcen. Så folk ikke bruker pcen min på LAN når jeg sover Sove på lan?? hehe Sove på lan? Jeg er hiskilled sleeper på lan.. sover overalt.. Intopic: har du ikke noe bilder av hvordan du gjorde koblingen på den viftestyringen da, er greit for de som skal gjøre noe lignende selv skal lage viftestyring med automatisk tempregulering selv, med mulighet for manuel styring *skryte* Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Joa, skal se om jeg finner de. Det er ikke alt som overlever formateringene mine som skjer en gang i månden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå