tbend Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Hayy. Når jeg spiller Bf så ligger pingen min på 120-180 Har internett gjennom en Router som fordeler på maskinene..... (4) Har testa Rett i Adsl Modemet og pingen va nøyaktig lik!... Kan det være innstilliner i Modemet eller er det maskinen min som lager bråk? Telenor 704/128 Takker for svar! mvh. tbend Edit: Linjetype Endret 27. juni 2004 av tbend Lenke til kommentar
Danjaco Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Har internett gjennom en Router som fordeler på maskinene..... (4) Spilles det på alle samtidig? Lenke til kommentar
sim Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Like høy ping mot alle servere ? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg regner med at du kan få til et bedre emnefelt enn dette? Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Litt vagt, men det er klart, det kan være maskinen din. Det kan man teste ved å bruke en annen maskin. Så kan det være linja, da det er mange isp'er som har for mange kunder på en sentral og for dårlige linjer til utlandet, slik at pingen generellt er høy fra din sentral. Ellers kan det være feil tid på døgnet, eller kanskje bare serveren du spiller på... og emnefeltet er f***a, for å si det sånn Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Sjekk pingen til de som spiller med deg, hvis den ligger på den gjennomsnittlige pingen (70), og du på 140-160, er det noe galt med maskinen. (du kjører vel ikke Norton Internet security (NIS)?) Hvis du gjør dette, prøv å avinstallere dette og kjør noe annet. Dette er på grunn av at NIS gjør pingen din enormt mye høyere (jeg hadde 160 i ping med NIS, og uten hadde jeg 40). Lenke til kommentar
tbend Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Sjekk pingen til de som spiller med deg, hvis den ligger på den gjennomsnittlige pingen (70), og du på 140-160, er det noe galt med maskinen. (du kjører vel ikke Norton Internet security (NIS)?) Hvis du gjør dette, prøv å avinstallere dette og kjør noe annet. Dette er på grunn av at NIS gjør pingen din enormt mye høyere (jeg hadde 160 i ping med NIS, og uten hadde jeg 40). Jepp, jeg har generellt mye høyere ping enn de andre.... de andre ligger på 60 i snitt.... Kan Nav ha noe med det å gjøre? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Jepp, jeg har generellt mye høyere ping enn de andre.... de andre ligger på 60 i snitt.... Kan Nav ha noe med det å gjøre? nei, ikke nav, men norton internet security aka nis, som i motsetning til nav stopper/begrenser trafikk inn og ut av din pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå