Gå til innhold

Noen som spiller Soldiers of Fortune 2

Anbefalte innlegg

Jeg er utrolig overasket over at så få spiller det kongelige spillet Soldiers of Fortune 2

jeg kan ikke kjønne at noen syntes at Cs er bedre enn sof. Grafikken på CS suger jo så hardt hehe (vet at sof begynner å bli gammet det og aslså, men der er alike vell mye bedre en CS)

er det noen som er enige eller uenige med meg???

(( håper dere støtter Soldiers of Fortune 2 )) :thumbup::thumbup::p

(( men svar alike vell )) :thumbdown::thumbdown::thumbdown::cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SOF 2 er jo konge, ihverfall muliplayerdelen, åsså ganske bra at du kan se innvollene til en person når du skyter på han, ganske fet detalj, men skulle spillet det mer hvis jeg viste hvem som har tatt install CD'n min til spillet når jeg var på LAN en gang :mad:

Endret av vivastar
Lenke til kommentar
SOF 2 er jo konge, ihverfall muliplayerdelen, åsså ganske bra at du kan se innvollene til en person når du skyter på han, ganske fet detalj, men skulle spillet det mer hvis jeg viste hvem som har tatt install CD'n min til spillet når jeg var på LAN en gang :mad:

SOF prøver så hardt på og være realistisk at d blir bare banalt.. spillet var for lett,kjedeli og enformig. spillet var altfor rett fram, fant faktisk ikke en dør som var åpen som ikke ledet deg videre. liker spill der gameplayet er litt friere, som f.eks flashpoint.

Lenke til kommentar

Ja, jeg kjøpte nettop SoF gold edition på amzon.co.uk for en hundrings kun for multiplayer delen...

Litt artig, men jeg suger så mye...

Husker at jeg fikk tak i det ei uke før det kom ut (brent..hehe :roll: )

Jeg husker på at det var noe av den beste grafikken jeg noen gang hadde sett!

Men nå når jeg skulle spille på nytt, begynte jeg nesten å gråte pga den dårlige våpen grafikken!

Men ellers er det er gøyalt spill, og som nevnt før, det med volden hjelper mye!

Lenke til kommentar

Skal si meg enig i at SP delen er dårlig, men MP delen er som sagt konge :)

Jeg spiller for det meste real damage, det vil si at det er lettere å skyte folk. Et skudd i hodet og han er ferdig ;) Real damage moden er bare en ekstra fil på noen kB som noen servere bruker, så om du skal spille "normal damage" så er det bare å velge en server som ikke bruker moden :)

Å si at SoF har like dårlig grafikk som CS er helt feil. Selv om en del nyere online spill har bedre grafikk, så er det gameplayet som holder meg til SoF.

Det er ikke så veldig få som spiller SoF da. Søker du gjennom lista finner du alltid en server med mange folk og god ping :woot:

Endret av kim
Lenke til kommentar
Spilte SOF2 en stund, men jeg synes at spillet gikk så mye tregere enn SOF, så jeg gadd ikke mer. Men så var jo SOF virkelig et kvalitetsspill, da! :love:

SOF 1 var klart best... de måtte lage seg et navn. d trengte de ikke med 2'ern så d var plankekjøring.

Lenke til kommentar

Sof2 er jo konge :thumbup:

Mp delen ruler, men du må ha de siste oppdateringene og være med i en clan for at spillet skal bli dritkult :yes:

Har foressten hørt at det kansje kommer et sof3 om noen år :w00t:

Det er jo noe å glede seg til :dribble::dribble::dribble:

Lenke til kommentar

du bør teste mp ja.sp suger men ingenting kommer opp mot sof 2 mp.skal du teste det anbefaler jeg deg å ta en tur til soffiles for å oppdatere spillet.det er et hav av nye maps,skins og modder.last ned rocmod eller ospmod, som er de to mest populære.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...