zharchy Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Halla Har ett lite prob Maskina begynte å gå skikkelig treigt, så jeg reb00ta den. Nå kjører den en evig boot runde, med andre ord, den restarer etter boot screen Er det noe jeg kan gjøre for å fikse dette? Har prøvd å boote med windows cd, men får ikke velge "repair" kun install to/delete/create partition. Har lite lyst å formatere På forhånd takk Mvh -=ZhArChY=- Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Kjør safe mode og se om det er no dill dall, mener da at adaware of spyware fjernere skal funke. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Der MÅ det en repair/reinstall til. Det virker som at Installasjons programmet til Windows ikke detekterer at det allerede er windows på maskinen. Det virker som harddisken kanskje er ødelagt. Sett den i en annen maskin og kopier alt viktig til den. og formater den. deretter prøv å installer Windows på den. Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Der MÅ det en repair/reinstall til. Det virker som at Installasjons programmet til Windows ikke detekterer at det allerede er windows på maskinen. Det virker som harddisken kanskje er ødelagt. Sett den i en annen maskin og kopier alt viktig til den. og formater den. deretter prøv å installer Windows på den. Prøv rådet til lavizh først.. Lenke til kommentar
zharchy Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Takk for svarene. Har testa Safe mode, SM med netverk, SM med CMD og Last Good Known.... Ingen virka, litt kjipt av maskina ikkje har detektert at det er en feil, men det er jo en sånn manual Recovery console i installasjons cden. Noen som har commandene jeg må bruke? Takk på foarhånd Mvh -=ZhArChY=- Lenke til kommentar
zharchy Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 hehe då va problemet fixa Måtte inn i recovery consolen og fixe/adde ny boot sector. vett ikkje heilt koss den gamle hadde blitt sletta takk te dokk som svarte ivertfall -=ZhArChy=- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå