Gå til innhold

Har virus sendt pcen min i en evig boot runde?

Anbefalte innlegg

Halla :w00t:

Har ett lite prob :roll: Maskina begynte å gå skikkelig treigt, så jeg reb00ta den.

Nå kjører den en evig boot runde, med andre ord, den restarer etter boot screen :wow:

Er det noe jeg kan gjøre for å fikse dette? Har prøvd å boote med windows cd, men får ikke velge "repair" kun install to/delete/create partition.

Har lite lyst å formatere :thumbdown:

På forhånd takk

Mvh

-=ZhArChY=-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der MÅ det en repair/reinstall til. Det virker som at Installasjons programmet til Windows ikke detekterer at det allerede er windows på maskinen. Det virker som harddisken kanskje er ødelagt. Sett den i en annen maskin og kopier alt viktig til den. og formater den. deretter prøv å installer Windows på den.

Lenke til kommentar
Der MÅ det en repair/reinstall til. Det virker som at Installasjons programmet til Windows ikke detekterer at det allerede er windows på maskinen. Det virker som harddisken kanskje er ødelagt. Sett den i en annen maskin og kopier alt viktig til den. og formater den. deretter prøv å installer Windows på den.

Prøv rådet til lavizh først..

Lenke til kommentar

Takk for svarene.

Har testa Safe mode, SM med netverk, SM med CMD og Last Good Known....

Ingen virka, litt kjipt av maskina ikkje har detektert at det er en feil, men det er jo en sånn manual Recovery console i installasjons cden.

Noen som har commandene jeg må bruke?

Takk på foarhånd :)

Mvh

-=ZhArChY=-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...