hallyboy Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg vurderer å lage en plugin til morrowind som er basert på ringenes herre. Allerede har jeg laget en gigantisk kampslette, med mange orker og reguards som sloss. Det krever veldig mye av pc'en å kjøre slike stor slag. Noen som vet om noen andre som har samme tankegang? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Det noen som holder på med omfattende Middle Earth TC til Morrowind. Husker ikke adressen, men søk litt rundt så finner du den nok. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 MEMOD.co.uk lager en Ringenes Herre plugin til Morrowind. Den virker svært, svært omfattende og spennende, men kommer, skal vi tro utviklerne, ikke ut før om aldri så lenge. Men veldig bra at du lager noe hallyboy! Bare husk å legge plugin-en ut her når du er ferdig! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Hm.. det er en plug-in jeg sannsynligvis kan digge.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå