Gå til innhold

Er cd'n ødelagt når jeg kan se igjennom den?

Anbefalte innlegg

Sitter her og prøver å installere Mandrake, Setter cd som første Boot-device, Cd'n snurrer litt, win booter. "Ok", tenker jeg: "pusse cd'n". Men til min forskrekkelse ser jeg gjennom den. Ja, det stemmer: gjennom. Ser skrifta på andre sida. er cd'ne ødelagt, eller har jeg bare brent ødelagte ISO'r?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ja

Siden du kommer deg inn på cdn i windows: start opp setupen og velg "install mandrake now" eller noe i den dur, da skal den boote opp selv om isoen er feilbrennt, akkurat på samme måte som om du tar en sikkerhetskopi av win xp og den ikke vil boote fra cdn, da tar du bare å kjører igjennom setupen i windows og når du restarter så har den skrevet filer til disken slik den booter fra det.

Lenke til kommentar
Siden du kommer deg inn på cdn i windows: start opp setupen og velg "install mandrake now" eller noe i den dur, da skal den boote opp selv om isoen er feilbrennt, akkurat på samme måte som om du tar en sikkerhetskopi av win xp og den ikke vil boote fra cdn, da tar du bare å kjører igjennom setupen i windows og når du restarter så har den skrevet filer til disken slik den booter fra det.

takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...