Lautsprecher Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Sitter her og prøver å installere Mandrake, Setter cd som første Boot-device, Cd'n snurrer litt, win booter. "Ok", tenker jeg: "pusse cd'n". Men til min forskrekkelse ser jeg gjennom den. Ja, det stemmer: gjennom. Ser skrifta på andre sida. er cd'ne ødelagt, eller har jeg bare brent ødelagte ISO'r? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) CD-en er ikke ødelagt om du kan se igjonnom den. Stor sjanse for at CD-en er feilbrent eller noe i den dur. Endret 27. juni 2004 av CobraM Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 CD-en er ikke ødelagt om du kan se igjonnom den. Stor sjanse for at CD-en er feilbrent eller noe i den dur. OK, Eneste som blir litt slit nå er å laste ned mandrake på nytt Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Mangen bilig cder kan man finnt se gjenom uten at de er ødelakt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 OK, Eneste som blir litt slit nå er å laste ned mandrake på nytt Kvifor sletta du det før du var sikker på at det funka? Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 kommer du inn på cden i utforsker da? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Kvifor sletta du det før du var sikker på at det funka? Brente de for en stund siden Endret 28. juni 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 kommer du inn på cden i utforsker da? ja Lenke til kommentar
Xpence Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 ja Siden du kommer deg inn på cdn i windows: start opp setupen og velg "install mandrake now" eller noe i den dur, da skal den boote opp selv om isoen er feilbrennt, akkurat på samme måte som om du tar en sikkerhetskopi av win xp og den ikke vil boote fra cdn, da tar du bare å kjører igjennom setupen i windows og når du restarter så har den skrevet filer til disken slik den booter fra det. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Siden du kommer deg inn på cdn i windows: start opp setupen og velg "install mandrake now" eller noe i den dur, da skal den boote opp selv om isoen er feilbrennt, akkurat på samme måte som om du tar en sikkerhetskopi av win xp og den ikke vil boote fra cdn, da tar du bare å kjører igjennom setupen i windows og når du restarter så har den skrevet filer til disken slik den booter fra det. takk. Lenke til kommentar
Mp5 Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Jeg tror du kan se lenge etter en cden.... Hvis du kan se igennom cden er refleksen ødelagt, så laseren på cdstasjonen ikke får noe informasjon igjen Last det ned på nytt Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Jeg tror du kan se lenge etter en cden....Hvis du kan se igennom cden er refleksen ødelagt, så laseren på cdstasjonen ikke får noe informasjon igjen Last det ned på nytt cd'ene funker fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå