asad Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hos netshop Vurderer å kjøpe meg disse her. Er det grei kvalitet på dem? Burde jeg heller gå for disse? Hos komplett Takker for tips! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Koss UR40 Dei er verdt det lille ekstra. Om du må ta et av dei to, hadde eg gått for koss sine. Trådløst er ikkje noko å satse på før du kjem ein del opp i pris. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Det spørs hvor mye/lite penger du hadde tenkt å legge i kjøpet. Koss har billige og nogenlunde gode hodetelefoner, men du må opp i pris skal du ha noe som er robust og som tåler en del. Anbefaler at du sjekker ut Sennheiser, og evt Beyerdynamics.. Men skal du ha et billig sett, gå for Koss porta pro! Lenke til kommentar
asad Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Det spørs hvor mye/lite penger du hadde tenkt å legge i kjøpet. Koss har billige og nogenlunde gode hodetelefoner, men du må opp i pris skal du ha noe som er robust og som tåler en del. Anbefaler at du sjekker ut Sennheiser, og evt Beyerdynamics.. Men skal du ha et billig sett, gå for Koss porta pro! Går for koss jeg... er egentlig bare ute etter et sett som jeg kan bruke til PC`en når alle har lagt seg i huset Har hittil har hodetelefoner fra elkjop, til 99 kr Greid meg fint. hehe Endret 28. juni 2004 av asad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå