khaave Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hei! Jeg er dritfornøyd med K700 min, så en sted at K700 kan zoom bilde. Jeg prøvde å finne men får ikke til, er det noe andre som vet hvordan man skal zoom bilde eller film? mvh Knut Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Du må sette bildestørrelsen på 160 x 120 for og greie og zoome 4x eller 320 x 280 for 2x Lenke til kommentar
scoot Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Er det slik på SE, på siemens m65 er det omvendt, jo lavere kvalitet (oppløsning) jo mindre zoom.. Jaja, bra du er fornøyd!" Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Man zoomer ved å bruke joysticken opp og ned.... Du skifter bildekvalitet med 1. tasten og andre effekter med tastene 2-5 Lenke til kommentar
quackyo Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Det er jo begrenset å gøy det er med digital zoom. Like greit å heller bare ta bildet i full oppløsning og heller zoome når bildet er over på dataen Lenke til kommentar
Habla Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Det er jo begrenset å gøy det er med digital zoom. Like greit å heller bare ta bildet i full oppløsning og heller zoome når bildet er over på dataen Siden bilder tatt med mobilen er så dårlig, så er det få som gidder å laste dem over på daten vil jeg tro. Dette er ren mms moro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå