Zepticon Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Noen som vet hvor jeg kan få tak i slike kabelstrømper? Eventuelt andre som er UV reaktive? Endret 27. juni 2004 av Zepticon Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Noen som vet hvor jeg kan få tak i slike kabelstrømper?Eventuelt andre som er UV reaktive? Her Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 går sikert ann å søke litt før på spørr da, ekke det vanskligste å finne på microplex.. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 har sett på Microplex men fant inges som ble blå under UV lys... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Tror de hvite blir blå i UV lys <-- usikker Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) 3DfxCool] OBS: Den blå utgaven er ikke UV aktiv! Endret 27. juni 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Wops, lol! Liten bom der ja... Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 de hvite kabelstrømpene på microplex blir blåe under uv belysning.. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 men er det noen som veit hvor man får kjøpt uv lys... er ikkesikker på hvorda det ser ut eller hvordan det fungerer! Lenke til kommentar
e321 Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 microplex det er vel bare ett lite lys uten lys(eh, har aldri sett det, bare tipper ) Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Slik fungerer UV lys (slik jeg vet, litt usikker ). UV-lys eller ultra violett (engelsk) lys, er lys med høyere frekvens enn det menneske kan se. Tenkt deg alle fargene som menneske kan se satt etter hverandre fra fiolett til rødt. Like bak rødt har du infrarødt, som menneske heller ikke kan se, og fremst har du ultra fiolett. Det som skjer når du bruker UV-lys og UV-reaktive deler, er at UV-lyset sender fra seg lys som menneske ikke kan se, men når det treffer den UV-reaktive-delen vil den reflektere lyset i en frekvens som mennske kan se, i motsetning til resten av delene i kabbinettet ditt som bare vil reflektere UV-lyset videre. Noen som skjønte noe som helst? Hvis ikke skal jeg google meg frem til en skisse. Mvh. Fredrik Edit: Endret 28. juni 2004 av F-r-e-d-r-i-k Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 på www.3dfxcool.no under kategorien lys og leds, så trykker du på kathoder. der finner du uv\blacklight lys. disse bruker jeg, og de funker fett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå