Gå til innhold

Verste film du har sett?


Dorian Gray

Anbefalte innlegg

En av de absolut verste filmene jeg har sett på være killer tomatoes, eller oppfølgeren: killer tomatoes eat France. Gikk på tv 2 for en tid tilbake, vet ikke om det skal være morsomt eller ikke, men uansett så er konseptet så ræva at det ikke blir gøy uansett.

Genmodifiserte, blodtørstige tomater!

Det er en typisk så-dårlig-at-det-nesten-er-morsomt-film. :mrgreen:

Husker de gikk sent om natta på TV2 ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Pearl Harbor, Spaceballs å McHale's navy er veldig dårlige filmer. Men de er ikke 100%dritt B-filmer da.

At en film er en B-film har ikke noe med at filmen er dårlig. Bare se på Pulp Fiction og Reservoir Dogs. ;)

Lenke til kommentar

Mange av skuespillerne Quentin brukte i f.eks Reservoir Dogs var fremmadstormende talenter, ikke allerede etablerte stjerner. (Og NEI, dette trenger ikke å være relatert til alderen på skuespillerne.)

 

Budsjettene til filmene var heller ikke allverden å skryte av.

 

Tidenes største B-film er i mine øyne Star Wars Episode IV - A New Hope (1977)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Mange av skuespillerne Quentin brukte i f.eks Reservoir Dogs var fremmadstormende talenter, ikke allerede etablerte stjerner.

Det er riktig. Selv om Reservoir Dogs fikk Harvey Keitel på kartet igjen, på samme måte som Pulp Fiction fikk John Travolta og Jackie Brown fikk Robert Forster opp å gå igjen.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Pulp Fiction kostet $8 millioner, det er vel ikke b-film budsjett?

Pulp Fiction kostet mer enn det. Reservoir Dogs kostet 8$.

Lenke til kommentar
Pulp Fiction kostet mer enn det. Reservoir Dogs kostet 8$.

DET kaller jeg billig film.

 

Jeg som trodde at The Holy Grail (Monty Python) var billig med et snitt på £1 pr kostyme. Men neida... Reservoir dogs slår dem alle :roll::whistle:

:roll:

 

Budsjettet til RD var enda mindre enn 8mill, så RD, PF og Star wars beviser at penger ikke har alt å si.

Lenke til kommentar

Ikke nødvendigvis de verste jeg noensinne har sett, men de ligger iallefall friskt i minnet: Spiderman 2 og nyinnspillingen av The Punisher.

 

Spiderman 2: de som laget filmen, må ha en fetisj for kvinner som skriker. HVIIIIN! SKRIIIK! IIIIIK! HYYYL! IIIIK! AAAAH! Ad nauseam. Ellers er den ufattelig lite spennende. Traileren lover mye gøy, men tro meg.. patetisk dårlig.

 

The Punisher: '89-utgaven med Dolph Lundgren er en skikkelig dårlig film, men er likevel uhyggelig mye bedre enn dette mølet. Nå vet jeg at filmen ikke er basert på de vanlige, grimme tegneseriene med blod som skvetter alle veier, overdimensjonerte våpen og muskler som tyter ut over alt, men.. sukk, nei. Filmen er bare tragisk. Travolta i en av sine dårligste roller noensinne.

Lenke til kommentar

Vil ikke si at SpiderMan 2 var så vanvittig dårlig. CG'en var mye bedre, det var mer action, mer slossing og sinnsykt bra lyd. Men de hylende damene, langtekkelige scenene og det følelsesmessige vissvasset trakk ned, men synes allikevel det var en helt ok film.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...