Svin Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 A Nymphoid Barbarian in Dinosaur Hell http://www.imdb.com/title/tt0102569/ Denne bør en se hvis en vil ha en skikkelig elendig film. Er billig på play.com. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 The Legend of the Rollerblade 7 skulle være en god kandidat Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Chicken Park. Samme plottet som Jurassic Park, men med kjempestore kyllinger. Mind you, ingen dataanimasjoner, men bruk av blåskjerm og vanlige kyllinger filmet og lagt på. Jeg gir den terningkast 0. Terningen datt ned fra bordet, åpnet døra, rullet ned i fjæra og kastet seg inn i nærmeste St-Hans-bål i ren frustrasjon. Lenke til kommentar
Mortal Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Van Hellsing var i hverfall noe av det dårligste jeg har sett. Dårlig skuespill, elendig story, dumme klisjèer, pinlig slutt. Sinnsykt dårlig. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Gadd ikke sjekke tråden tidligere om den var nevnt men.. Druids , er den desidert dårligste filmen jeg har sett.. en trønder-lignende type som er hovedperson i noe som skal være en versjon av invasjonen av gallia. Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Noen fortalte meg at Underworld hadde en del kalkunfjær? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 utrolig kjip og dårlig film det ja. Men finnes en del dårligere der ute Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hmmm Det blir nok en av starwars filmene som jeg så hos ei vennine, vet ikke hvorfor men jeg orker bare ikke sånne filmer. De er sikkert bra men jeg hater de... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hmmm Det blir nok en av starwars filmene som jeg så hos ei vennine, vet ikke hvorfor men jeg orker bare ikke sånne filmer. De er sikkert bra men jeg hater de... Jaja, smaken er som baken... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 I trondheim er vi så heldige å ha et par fabelaktige butikker. Dette er henholdsvis "Avalon" og "Outland". Her finner man det meste av "god"-filmer. Men, de særeste titlene finner man kun på store sider som Amazon. hmm.. visste ikke at de hadde slike filmer der. Må ta en kikk innom en dag Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Jepp. Et tips er å spørre betjeningen på disse to butikkene. De vet det rareste ting. Han som jobber på Outland er ekstrem. Imponert meg mang en gang. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Kristin Laverandsdatter var KJEDELIG. 3 timer eller noe uten mening..... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Vel, det er MASSE mening i Kristin Lavransdatter. Prøv å se den etter at hormonene har roet seg. Endret 30. juni 2004 av LarsP Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Vel, det er MASSE mening i Kristin Lavransdatter. Prøv å se den etter at hormonene har roet seg. Det tar så lang tid å se den.... Gidder ikke kaste bort 3 timer for å se på den tror jeg Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Noen ser Lord of the Rings, andre ser Kristin Lavransdatter. Tror det blir furore om du konfronterer LOTR-fansen med at "tre timer LOTR er bortkasta tid". Endret 30. juni 2004 av LarsP Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Får å si det sånn, så har jeg sett så mange dårlige filmer at jeg husker ikke alle en gang.. men her er noen dårlige filmer B versionen av Troja Idiotane av Lars Von trier, den sprøeste filmen jeg noensinne har sett LOTR (fordi jeg elsket boken for mye, men vil ikke ta opp noen diskusjon om det) Alle de lørdags filmene jeg har sett på tv2 Godzilla, har sett utalleige klipp fra det på Kiosk. Mange godzilla vs. etteller annet.. jeepers creepers 2 house of 1000 corpses (bare sjuk...) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Godzilla, har sett utalleige klipp fra det på Kiosk. Mange godzilla vs. etteller annet.. Er det snakk om de gamle Gojira greiene fra japan, eller den med matthew broderick? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 A Nymphoid Barbarian in Dinosaur Hellhttp://www.imdb.com/title/tt0102569/ Denne bør en se hvis en vil ha en skikkelig elendig film. Er billig på play.com. Heh.. Den ruler jo! Sjekk ut Troma for flere filmer av den typen. Spesiellt Toxic Avenger filmene! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå