abcd423417984 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) For meg er nok den dårligste filmen EVER jack frost. Filmen handlet om en mann som døde og ble gjenfødt som snømann. På en god annenplass kommer undercover brother. Jeg skjønte ikke vitsene der, og jeg synes rett og slett at filmen var elendig uten å klare å påpeke enkelt-ting med filmen. HELE filmen sugde. Endret 18. desember 2004 av invictus Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Gridlock med David Hasselhoff. Elendigste og latterligste film på leeeenge Haha, den er latterlig! :!: Lenke til kommentar
Nazrac Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Fredag den. 13 filmene De er jo KONGE! Lenke til kommentar
Nazrac Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Den dårligste fimen jeg har sett er en norsk grøsser (eller FORSØK på grøsser) som heter "22". (IMDB) Hvis er av de som leter etter argumenter for å fastslå at norsk film stinker.. se denne! Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 battle royal Battle Royale kan umulig være den dårligste filmen du har sett, det nekter jeg å tro. Selv likte jeg denne filmen godt, en ganske så interessant historie, og en godt utført film, men smaken er som baken. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 battle royal Battle Royale kan umulig være den dårligste filmen du har sett, det nekter jeg å tro. Selv likte jeg denne filmen godt, en ganske så interessant historie, og en godt utført film, men smaken er som baken. Ja der kunne jeg ikke vært mer enig. En av de bedre japanske produskjonene i den kategorien sammen med Ichy The Killer... Min kanditat: Jurassic Park: The Lost World. (JESUS jeg ble skuffa) Lenke til kommentar
Crack Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Cradle 2 the Grave med Jet Li og DMX. Rett og slett Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Rat Race mener du seriøst det? EDIT: min 600. post Endret 19. desember 2004 av VgaR Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 LOTR: Return of the king. FY søren, Toy Story filmene ser mer ekte ut enn den. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Den var kanskje ikke så bra som de to første, men uansett en veldig bra film. Du kan ikke komme her å si at den siste filmen i triologien var verdens dårligste film. Det kan jeg ikke ta deg seriøst på, om du ikke bare forsøkte å være ironisk da... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Toy Story filmene ser mer ekte ut enn den. Du er vel bevart mener du? Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Rat Race mener du seriøst det? EDIT: min 600. post Tragisk komedie Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Toy Story filmene ser mer ekte ut enn den. Du er vel bevart mener du? Nei det kan han umulig mene. LOTR:ROTK er jo alt annet enn dårlig laget. Det er ca. den eneste filmen, sammen med Braveheart som har gitt meg gåsehud. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Urga, kjærlighetens tegn. Azz, fy søren den filmen stinker.... Edit: rette på tittelen Endret 20. desember 2004 av regga Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 battle royal Battle Royale kan umulig være den dårligste filmen du har sett, det nekter jeg å tro. Selv likte jeg denne filmen godt, en ganske så interessant historie, og en godt utført film, men smaken er som baken. Likte den ikke i det hele tatt.. men så har jeg hørt at jeg liker de filmene som ingen andre liker heller da Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg husker på åtti tallet så var det to tvillinger som spilte i en del filmer sammen, de var av typen arnold blanda med He-man, uffatelig dårlige skuespillere, jeg husker de hadde en film som het barbarian brothers, på den tida da jvar jeg 8-9 år og syntes jo såklart de gutta var verdens råeste, der de svingte plastikksverd mot pappmasje monstre. de har nok lagd no av verdens dårligste filmer vil jeg nok påstå, selv om det kunne vært morro å få sett barbarian brothers igjen Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 battle royal Battle Royale kan umulig være den dårligste filmen du har sett, det nekter jeg å tro. Selv likte jeg denne filmen godt, en ganske så interessant historie, og en godt utført film, men smaken er som baken. Ja der kunne jeg ikke vært mer enig. En av de bedre japanske produskjonene i den kategorien sammen med Ichy The Killer... Det finnes masse store japanske produksjoner. Jeg personlig like BR veldig godt. Veldig tynn historie rundt det hele, men veldig godt gjennomført det som skjer på øya. Og Rat Race er jo morsom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå