Gå til innhold

Verste film du har sett?


Dorian Gray

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For meg er nok den dårligste filmen EVER jack frost. Filmen handlet om en mann som døde og ble gjenfødt som snømann.

 

På en god annenplass kommer undercover brother. Jeg skjønte ikke vitsene der, og jeg synes rett og slett at filmen var elendig uten å klare å påpeke enkelt-ting med filmen. HELE filmen sugde.

Endret av invictus
Lenke til kommentar
battle royal

Battle Royale kan umulig være den dårligste filmen du har sett, det nekter jeg å tro. Selv likte jeg denne filmen godt, en ganske så interessant historie, og en godt utført film, men smaken er som baken.

Ja der kunne jeg ikke vært mer enig. En av de bedre japanske produskjonene i den kategorien sammen med Ichy The Killer...

 

Min kanditat: Jurassic Park: The Lost World. (JESUS jeg ble skuffa)

Lenke til kommentar
battle royal

Battle Royale kan umulig være den dårligste filmen du har sett, det nekter jeg å tro. Selv likte jeg denne filmen godt, en ganske så interessant historie, og en godt utført film, men smaken er som baken.

Likte den ikke i det hele tatt.. men så har jeg hørt at jeg liker de filmene som ingen andre liker heller da :p

Lenke til kommentar

Jeg husker på åtti tallet så var det to tvillinger som spilte i en del filmer sammen, de var av typen arnold blanda med He-man, uffatelig dårlige skuespillere, jeg husker de hadde en film som het barbarian brothers, på den tida da jvar jeg 8-9 år og syntes jo såklart de gutta var verdens råeste, der de svingte plastikksverd mot pappmasje monstre. de har nok lagd no av verdens dårligste filmer vil jeg nok påstå, selv om det kunne vært morro å få sett barbarian brothers igjen :p

Lenke til kommentar
battle royal

Battle Royale kan umulig være den dårligste filmen du har sett, det nekter jeg å tro. Selv likte jeg denne filmen godt, en ganske så interessant historie, og en godt utført film, men smaken er som baken.

Ja der kunne jeg ikke vært mer enig. En av de bedre japanske produskjonene i den kategorien sammen med Ichy The Killer...

Det finnes masse store japanske produksjoner. Jeg personlig like BR veldig godt. Veldig tynn historie rundt det hele, men veldig godt gjennomført det som skjer på øya.

 

Og Rat Race er jo morsom :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...