Gå til innhold

Verste film du har sett?


Dorian Gray

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

En virkelig dårlig film er Target med Stephen Baldwin (man burde egentlig styre unna han).

 

Det hele starter med at Stephen er en elitesoldat og skyter noen bad-guys med AG3-sniperrifla si. Disse hevner seg ved å kidnappe familien hans. Dette blir etterfulgt av en time med dødtid når en småfeit Stepehen lunter rundt i en park mens han må gjøre små oppdrag for terroristene. Så kommer den cheesy kommentaren:

 

En dame som hjelper han: -Be careful, its pretty hot in there! (masse terrorister når han skal angripe dem)

 

Stephen: -Well, its about to get hotter!

 

Også dør terroristene og Stephen blir helt! (orker ikke gå i detalj, dere klarer sikkert tenke dere til resten)

 

En annen virkelig sugen film er Starship Troopers 2 (som mange allerede har sagt)

 

Den ser ut som den 25 år gamle kalkunen som enern er basert løst på. Orket bare se en halvtime før jeg måtte slå av, den var ikke morsomt dårlig engang.

Lenke til kommentar
The Core

 

Latterlig dårlig film, de trosser naturlover og alt som ellers er av logikk og man sitter å lurer på hvordan de som har laget filmen kan finne på å tro at noen kjøper dette tullet.

Latterlig dårlig var den ja, men det er ikke pga at den trosser naturens og logikkens lover. Journey to the Center of the Earth av Jules Verne (hvis jeg ikke husker feil) er en genial bok, selv om jeg vet at det er veeeeldig umulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...