Ongabonga Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Wrong turn er en av dem Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 hmm husker jeg så en gammal film for veldig lenge sida. Tror den het Ice Cold ell noe. En som kjørte rundt på motorsykkel og drepte folk. ikke av de beste det nei.. også en annen kandidat som jeg så. Om en nissemorder med øks. huff, så mye merkelig før Noen som vet hva den nissefilmen heter? tror kanskje det var en film med 3 historier på. husker ikke helt. Herrens mange år sida. på samme video var det en historie om en totempæl også. saklige greier Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 også en annen kandidat som jeg så. Om en nissemorder med øks. huff, så mye merkelig før Noen som vet hva den nissefilmen heter? Silent Night, Deadly Night? stor film det da Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 må nok bli The cell med jennifer lopez Lenke til kommentar
contore Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Blair Witch 2! eller Herkules m/ Arnie da, men den hadde jo sin underholdningsverdi:) Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Wrong turn er en av dem Crappy film ja, forutså nesten alt før filmen hadde startet Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Utvilsomt "Signs" med Gibber'n. Utrolig at man kan lage så dårlige filmer... Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Camp Slaugther. Equilibrium, You Got Served, Cat in the Hat....og listen stopper ikke der... kommer bare ikke på flere i farten.... Equilibrium er jo konge film da! Alle løper rundt med sorte MC-hjelmer og ser skikkelig skumle ut :!: Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Silent Night, Deadly Night? stor film det da Det kan jammen meg stemme det må prøve å få tak i den til jul da. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 ALDRI SE "VIL DU SE MIN SMUKKE NAVLE"!!!! TIL HELVETE MED HELE DRITTEN!!!!! Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Verste/Skumleste Film må vel være Exorsisten. Så den på Kino, den har satt spor etter seg i sjelen min. Tuller ikke. Tåler ikke se ansiktet til ho jenta når ho er intatt av djevelen, tåler ikke stemmen.Satt på Ebaumsworld en morgen helt alene, så kom jeg over !denne her. Da kjente jeg adrenalinet fyke gjennom kroppen, jeg stivnet litt. Jeg tar dette 100% alvorlig, det var/er en jævlig film. SPESIELT på kino. Jeg tenkte egentlig på filmer som Gigli og Battlefield Earth da.. Men jeg skjønner deg godt, hun er seriøst Vel da kan jeg anbefale på det sterkeste Godzillas Todespranke eller House 1-2-3 serien, tror det finnes ei 4 også, muligens bare på vhs. Usikker. Har 1-2-3 på dvd, 2'a var spesielt dårlig. Elektriker/Reparatør, river opp veggen og sier: Well, seems like you've got an alternativ dimension in there. Haha, må bare le da. House 2 tror jeg kanskje var den dårligste, 3'a også. Edit: kan også "anbefale" Creepshow 1 og 2 ja man ser at du kan lite igjennom gode skrekk filmer.. Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Eg såg Monster igår, kan vell kje akkuratt sei at eg synes den var bra.. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) "Hard Cash" med Christian Slater og Val Kilmer Husker spesielt godt ett grisedårlig motorsykkel stunt. Det så ut som han hadde bakhodet i asfalten før han klarte og få den data-animerte(Commodore 64?)sykkelen på bakhjulet. Endret 27. september 2004 av egmur Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 også en annen kandidat som jeg så. Om en nissemorder med øks. huff, så mye merkelig før Noen som vet hva den nissefilmen heter? Silent Night, Deadly Night? stor film det da Ja den virker utrolig tøff. Bare se på dette coveret, det er jo helt klart et av de beste coverne noengang laget. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 de 3 oppfølgerne (det var vel 3 så vidt jeg husker:wee:) skal visst ikke være noe å skryte av men Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) -_- sa folk Endret 1. mars 2009 av Acrid Lenke til kommentar
split Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Da Hip Hop Witch! Man burde nesten se den for og se hvor utrolig dårlig den er.. Eminem og noen andre thugs tror det finnes en heks som skal ta over hele industrien. Latterlig dårlig skuespill, "manus" osv osv Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Verste filmen jeg har sett er "Plan 9". Den er veldig morsom da, siden der er ufattelig dårlig. Anbefales å se!!! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Så en film med Ashley og Mary-Kate Olssen ved juletider og den var forferdelig!!! EDIT: Skriveleif Endret 28. september 2004 av *Dragon* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 To Grandmothers House We Go! (Sånn, kvitt 1337 ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå