Gå til innhold

Verste film du har sett?


Dorian Gray

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm husker jeg så en gammal film for veldig lenge sida. Tror den het Ice Cold ell noe. En som kjørte rundt på motorsykkel og drepte folk. ikke av de beste det nei..

også en annen kandidat som jeg så. Om en nissemorder med øks. huff, så mye merkelig før :D

Noen som vet hva den nissefilmen heter?

tror kanskje det var en film med 3 historier på. husker ikke helt. Herrens mange år sida. på samme video var det en historie om en totempæl også.

saklige greier

Lenke til kommentar
Verste/Skumleste Film må vel være Exorsisten. Så den på Kino, den har satt spor etter seg i sjelen min. Tuller ikke. Tåler ikke se ansiktet til ho jenta når ho er intatt av djevelen, tåler ikke stemmen.

Satt på Ebaumsworld en morgen helt alene, så kom jeg over !denne her.

Da kjente jeg adrenalinet fyke gjennom kroppen, jeg stivnet litt. Jeg tar dette 100% alvorlig, det var/er en jævlig film. SPESIELT på kino.

Jeg tenkte egentlig på filmer som Gigli og Battlefield Earth da.. Men jeg skjønner deg godt, hun er seriøst :scared:

Vel da kan jeg anbefale på det sterkeste Godzillas Todespranke :thumbup: eller House 1-2-3 serien, tror det finnes ei 4 også, muligens bare på vhs. Usikker. Har 1-2-3 på dvd, 2'a var spesielt dårlig.

 

Elektriker/Reparatør, river opp veggen og sier: Well, seems like you've got an alternativ dimension in there.

 

Haha, må bare le da. :laugh:

House 2 tror jeg kanskje var den dårligste, 3'a også. :sick::laugh:

 

Edit: kan også "anbefale" Creepshow 1 og 2 :laugh:

ja man ser at du kan lite igjennom gode skrekk filmer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...