Gå til innhold

Verste film du har sett?


Dorian Gray

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lord Of The Rings - Return Of The King <-- såpeopera for homo vikinger

[ironi]Å ja, dårlig film det ja, kvalifiseres definitivt som "Verste film du har sett?"[/ironi]

 

:thumbdown:

Ja det er en av de dårligste filmene jeg har sett. De andre jeg har ramsa opp er klart verre, men atter en kung er definitivt _ILLE_.

 

Two Towers er ikke fullt så ille, men klart bedre enn Atter En konge. Fellowship Of The Ring er dødsbra. Vennligst ikke kommenter min mening da den kan neppe forandres.

Det må jo være lov å kommentere meningene dine, selvom at de ikke forandres!

Men hva var dårlig?

Du gir jo ingen grunn, mener du altså at alle verdens kritikere(samt oscar komiteen) tok helt feil, den var altså ingen 6'er film, men noe dritt som passer under tittelen "Verste film du har sett?" :dontgetit:

 

Nei du VeXx, du må nok ha sett feil film :thumbdown:

 

Jeg har heller ikke sett den, men han som så den på kino, stakkars idiot.

Jaha, så bare fordi den handler om hester og du ikke er interessert i det så er den dårlig?

Nei det er den faktsik ikke, den er faktisk rimelig bra. Iallefall ikke noe jeg angret på at jeg så :nei:

Må si at din filmsmak er veldig, veldig rar :thumbdown:

 

Ingen har sett den, tydeligvis. ermm.gif

Vi går sikkert ikke glipp av noe.

Dere går faktisk glipp av noe(om dere interesserer dere for hester eller ei spiller liten rolle faktisk)

Den var rimelig underholdene(selv for meg som ikke har noen interesse i det hele tatt)

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Du gir jo ingen grunn, mener du altså at alle verdens kritikere(samt oscar komiteen) tok helt feil, den var altså ingen 6'er film, men noe dritt som passer under tittelen "Verste film du har sett?" :dontgetit:

 

Nei du VeXx, du må nok ha sett feil film :thumbdown:

Det handler ikke om å ta feil. Hvordan kan du si slike ting du gjør? Han kan synes at det er en forbanna møkkafilm (som det forsåvidt er i forhold til 1'ern) uten at du trenger å bringe allverdens kritikere på banen.

Lenke til kommentar
Du gir jo ingen grunn, mener du altså at alle verdens kritikere(samt oscar komiteen) tok helt feil, den var altså ingen 6'er film, men noe dritt som passer under tittelen "Verste film du har sett?" :dontgetit:

 

Nei du VeXx, du må nok ha sett feil film :thumbdown:

Det handler ikke om å ta feil. Hvordan kan du si slike ting du gjør? Han kan synes at det er en forbanna møkkafilm (som det forsåvidt er i forhold til 1'ern) uten at du trenger å bringe allverdens kritikere på banen.

Jo det har ikke med hva man synes, det handler om om filmen er bra eller ei, og det er den, uansett hva man synes :thumbdown: Man kan la være å like den, men det kan umulig være den verste filmen han har sett.

 

Men nok OT, EOD" ;)

Lenke til kommentar
Men hva var dårlig?

Du gir jo ingen grunn, mener du altså at alle verdens kritikere(samt oscar komiteen) tok helt feil, den var altså ingen 6'er film, men noe dritt som passer under tittelen "Verste film du har sett?" :dontgetit:

 

Jeg mener at man ikke skal la seg påvirke av kritikere, eller oscar komiteen. Hadde jeg gjort det hadde Titanic vært i DVD-samlingen min.

 

Nei du VeXx, du må nok ha sett feil film :thumbdown:

 

Jaha, så bare fordi den handler om hester og du ikke er interessert i det så er den dårlig?

Nei det er den faktsik ikke, den er faktisk rimelig bra. Iallefall ikke noe jeg angret på at jeg så :nei:

Må si at din filmsmak er veldig, veldig rar :thumbdown:

 

Annerledes fra din filmsmak og rar filmsmak er to VIDT forskjellige ting. Jeg mente at Ringenes Herre var kjedelig. Boken var jo god i den forstand at den var skrevet på en flott måte, men Fantasy interesserer meg ikke, derfor gidder jeg ikke se 3eren. "Alle" (og med alle mener jeg de jeg har snakket med) som likte de to første elsket 3eren, "alle" de som hatet de to første hatet 3eren enda mer. Jeg har ikke 3-4 timer å bruke på en film jeg nesten garantert vet jeg ikke vil like, når jeg har 24 og Alias å se.

 

 

Dere går faktisk glipp av noe(om dere interesserer dere for hester eller ei spiller liten rolle faktisk)

Den var rimelig underholdene(selv for meg som ikke har noen interesse i det hele tatt)

Er verken stor fan av Tobey eller hester, eller "de svake reiser seg og vinner" filmer (er dette inntrykket jeg har fått av reklamene). Da ser jeg heller Rudy.

Lenke til kommentar

Oi sann, jeg trodde jeg skrev

Men nok OT, EOD

 

Men der tok jeg visst feil :dontgetit:

 

 

:thumbdown:

 

Annerledes fra din filmsmak og rar filmsmak er to VIDT forskjellige ting. Jeg mente at Ringenes Herre var kjedelig. Boken var jo god i den forstand at den var skrevet på en flott måte, men Fantasy interesserer meg ikke, derfor gidder jeg ikke se 3eren. "Alle" (og med alle mener jeg de jeg har snakket med) som likte de to første elsket 3eren, "alle" de som hatet de to første hatet 3eren enda mer. Jeg har ikke 3-4 timer å bruke på en film jeg nesten garantert vet jeg ikke vil like, når jeg har 24 og Alias å se.

 

Har du aldri sett atter en konge(de finnes altså) :ohmy:

Du er en syk, syk mann :p

Jeg derimot sov ute i det iskalde oktober været i 3 dager for å få tak i premiere biletter(det verste av alt var at vi faktsik fikk biletter til førpremieren av Henning Larsen uten å sove ute :p Men premieren var kjekkere)

 

BTW, jeg dikuterer altså ikke nå :p

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...