Gå til innhold

Verste film du har sett?


Dorian Gray

Anbefalte innlegg

legger ut ennå et tragisk klipp jeg: http://www.badmovies.org/multimedia/moviesi/uninvited1.mpg

 

filmen handler om en mutant-katt som har gjemt seg i en "vanlig" katt. legg merke til håneden på begynelsen som korntrollerer katten, og de uendelige bra lydeffektene. lurer på hvor mye glass det er i den bilen....

 

måtte bare ta med godzilla safety dance og: http://www.badmovies.org/multimedia/moviesi/monsterzero1.mpg

Endret av Gamer-guru
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så engang en film på RTL som het Sadismus hvis jeg husker rett, tror den var dubbet, iallefall dette var en dokumentar om seksuelle avvik (crossdressing, transe etc.). Det horrible var fargene, blasse og matte, noe som leder mine tanker hen til at alt er forgjengelig og at vi alle skal dø. Den monotome fortellerstemmen, gamle biler og mote, sub speci aeternitatis of endless shit. :sick:

 

The Eschaton Is Calling From The End Of Time.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Tror The Signs må være noe av det dårligere jeg har sett. Største nedtur på år og dag..

Nah. Den var vel ikke så ille? Prøv deg på From dusk till dawn 2 og 3. De er virkelig store :sick:

From Dusk till Dawn 2 er jo konge!

Lenke til kommentar

Hehe, har ikke ledd sA mye pA en evighet. Trodde jeg skulle pisse pA meg av den speeda godzillafilmen lenger oppe.

 

Uansett, jeg har sett sA mange skikkelig ELENDIGE filmer at det er umulig A huske alle. NA nylig husker jeg iallefall Darkwolf. stuggere og mer ubrukelig varulv skal du lete lenge etter. Den ser ut som en hund med skabb etter tOrketrommelen, og hele konseptet suger villmann. Utenom, sA kan jeg nevne komodo, gangster nr.1, East Sidaz.

 

En kamerat av meg jobbet for en som styrer en free record shop, lOnnen var derfor en god del valgfrie DVDer. Han valgte bla. Eazt Sidaz, som er en "gangsterfilm" laget av Snoop dogge dogg, og selskapet hans som heter noe slikt som Moddafuckaz from da hood, peace, a/s. seriOst. Dette er nok klart en av de mest latterlige filmene jeg har sett. Alt og alle va bitches, broddas, eller moddafuckas. Den handlet selvfOlgelig om at Dogg var kongen i hoodet, men sA kom Mastah Dog eller noe, og skulle overta alt. Denne filmen var sA utrolig ELENDIG, at vi faktisk sA i ca 15 min bare for A se om det kunne bli verre. Den gikk faktisk forbi grensen til A vaere sA dArlig at det blir underholdende.

 

Utenom dette sA er jo absoulutt ALLE TVN onsdagsfilmene helt ubrukelige, jeg mener da dem med tittler som, : Min datter har farlig kreft: eller :Smygende mistanke" og liknende. 90 prosent av alle onsdagsfilmer pA TVN handler om kreft, utroskap, eller en voldelig familiemedlem. Resten handler om voldtekt.

 

:wallbash::wallbash:

Lenke til kommentar

det er forskjell på en dårlig film og en film i en sjanger du ikke liker.

onsdagsfimen på TVN er såvidt jeg veit drama, noe som ikke er action, og da ikke kan regnes som en action film og da si at den er dårlig.

 

samme med crossroads. det er ikke en action film/whatever, så om dere ventet dere uberslåssing elns, tok dere litt feil av sjangeren da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...