Gå til innhold

Verste film du har sett?


Dorian Gray

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

beklager, gadd ikke lese alle postene.

 

men her er det: starship troopers 2. den er så dårlig, ikke se den. det var en ting som var bra der, og det var fordi jeg kjeda meg noe ekstremt og lo av det eneste lille morsomme der, selv om det skal være en actionfilm.

 

for dere som har sett den: "oh, the shoe" lo litt da, men senere tenkte jeg over det, og det var jo virkelig ikke bra.

 

ellers er Spawn også ekstremt dårlig. har ikke sett værre effekter enn det som er brukt der. til og med "the blob" fra 60 tallet elns har bedre effekter.

herregud, du ser jævelen som en dårlig ms paint tegning, og når han prater, beveger ikke munnen seg engang.

Lenke til kommentar
har ikke sett denne filmen, men fy faen, sjekk linken: http://www.badmovies.org/multimedia/moviesi/dwutang1.mpg

 

er mer morsom enn dum....eller ikke.... :!:

I alle, denne må være seriøst gammel eller så er det noen som vil ha det litt morsomt.

"Drunken Wu Tang" er en herlig film. Husker jeg så den sammen med et par kompiser. Tror aldri jeg har flirt SÅÅÅÅ mye noengang. Det er rett og slett kaos fra start til slutt. Idiotiske slåssescener og figurer osv.

 

Anbefales :thumbup:

Lenke til kommentar

Har sett alle tremors filmene (tror jeg, om aftershock er fireren). Kun de første 2 egentlig som er severdige. Men de finnes ikke selvhøytidelige, har masse god humor og kjappe replikker, og er rett og slett tåpelige filmer som er kjempemoro å se med gode venner og noe godt å drikke og spise :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...