mckvakk Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 K, da var det MC60 med telenor kontantkort som låste seg til første sim som settes i. helt feil. mc60 med netcom kontant låser seg til første operatør Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg har sett eksempler på akkurat det motsatte, men jeg orker ikke diskutere. Det enkleste er jo å gå utifra at det er operatørlås mot simkort til operatøren. Lenke til kommentar
-M- Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Du måtte ha kabel for å fjerne den ikke sant?? Kan datakabelen som følger med SX1 brukes til C60? Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 nei. du trenger en dca-510 eller en uoriginal com-port kabel Lenke til kommentar
-M- Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Ok, men laderen til C60 kan brukes til SX1, og omvendt? Lenke til kommentar
SkrueMcDuck Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Ok, men laderen til C60 kan brukes til SX1, og omvendt? ja Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) hvis man kjøper den på rimi for 299kr. kan man da sette i et sim kort fra mobyson???? går det eller er den låst? kan man sette i hvilket som helst sim kort?noen jeg kjenner mista telefonen sin og har lyst på ny. hun har nettopp kjøpt mobyson simkort. går det ann å sette det i telefonen fra rimi uten problemer med låsen? må man ha kabel hvis man må fjerne låsen? Endret 7. juli 2004 av Eirik-h Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå