Gå til innhold

Beste/ feteste/ kuleste/ fineste cover?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke direkte "on topic". Men jeg så noen mente Commandos 2 coveret var det kuleste coveret de hadde sett... Det fikk meg til å huske noe ifra slutten av 90 tallet. Jeg jobbet da i en bransje som gjorde at vi ofte fikk "promotions" matriell på kommende spill....

Husker da ett par mnd. før releasen av Commandos (den første) at vi fikk deisende inn en pakke ifra ett budbil filma. Når vi åpnet pakken. Så vi en grønn militær sekk, en meget god kopi av en kommando/jeger sekk ifra WWII. Inne i sekken lå det en grå/brun mappe i papp (slik de mission mappene i film/spill). Denne var stemplet med "Top Secret" på utsiden. Og det var en strikk rundt. Inne i mappen var det sort/hvitt foto ifra alle team medlemmene i spillet, samt en stat. på disse. Alle arkene med info om det kommende spillet var skrevet på litt gulaktige ark (så gammelt ut), i en slik stil at det så ut som om det var gjort på en gammel skrivemaskin. Jeg har sett en del promotions matriell, men ingen jeg kan huske så gjennomførte som denne.

Ellers husker jeg godt coveret til "Tex Murphy - Overseer". Hvor det på fremsiden var montert en blinkende LED slik at det så ut som det satt i toppen av en bygning. Ikke fordi coveret skilte seg så mye ut som bedre enn andre, men allikevel tilkalte det oppmerksomhet når det stod i butikkhylla.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...