ostenxx Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Hei der! Skal kjøpe meg MP3-spiller av type Creative Nomad Juxebox Zen Xtra! Denne finnes i to versjoner; en med 30 Gb og en med 60. Foreløpig har jeg bestemt meg for å gå for den billigste utgaven på 30 Gb. Jeg har 20 Gb mp3 bestående av min komplette CD-samling. Det blir derfor litt overkill å investere 1000,- ekstra for 30 Gb som ikke kommer til å bli brukt. Hva ville dere gjort? Om den kan brukes som ekstern harddisk? Er 60Gb verdt de 1000,- ekstra? Eller skal jeg bare kjøpe 30 Gb og investere de 1000,- i et headset? Endret 27. juni 2004 av ostenXX Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg ville brukt de 1000 kronene på et headset. Hva skal du med 30 engang? 20 holder jo lenge, tar sin tid å bli lei av musikken man har når man allerede har 30GB. 60gb er vel helst bare for folk som vil skryte litt Lenke til kommentar
Togo Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Den kan brukes som ekstern harddisk, ja. Selv har jeg 30gb, noe som såvidt strekker til. Man får aldri nok plass Kjøp 30 gb og bruk resten på et godt headsett du, da får du mye mer ut av mp3spilleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå