Even. Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 hvilket program trenger jeg for å lage layouter til k700? jeg har funnet mange til t610/t630 men ingen til k700. Hvis det ikke finnes noe program er det noen som har en bra tutorial? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) fant det ut nå er mitt første tema klart http://mobil.nirvananorge.com/1.jpg hva synes dere? or edit: Det fungerte til og med på telefonen Endret 27. juni 2004 av gatebiler.tk Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Det så ikke så dumt ut, men bakgrunnsfargen i menyen kræsjet litt med den hvite skriften i menyen, om du skjønner hva jeg mener. Prøv å ton ned bakgrunnen der med 35% eller så, så blir det tydeligere Men for all del, siden det var ditt første synes jeg det ble fint! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hvor kan man lage temaer til telefoner ? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Den hvite skriften var ikke alltid like lett å lese så du burde gjøre osm tadcomp sier, men det var fint Lenke til kommentar
Even. Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Hvor kan man lage temaer til telefoner ? jeg bruker noe som heter "sony ericsson theme creator" fant det på developer.sonyericsson.com Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Når du skal registrere deg, ber de om mange rare ting... Tror det der er bergnet på firmaer som vil ytvikle deler av telefonen Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Når du skal registrere deg, ber de om mange rare ting...Tror det der er bergnet på firmaer som vil ytvikle deler av telefonen Du kan laste ned Theme Creator på min side: http://home.no.net/arnberen/K700i/Themes/ Lenke til kommentar
Even. Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 ja det er beregnet på firmaer, men jeg fant et passorg på nettet som noen hadde registrert og brukte det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå