Gå til innhold

" Gaming PC "

Naasaa

Anbefalte innlegg

Trengte bare å høre noen synspunkter angående komplett.no's "gaming pc"!

Det første jeg gjorde var å se en link til komplett sine hjemmesider der det sto "gaming pc" på tilbud eller noe sånt. Så jeg klikker på linken får opp specs. og begynner å lese nedover, men plutselig stopper bilkket der det står 9600XT! 9600XT er jo et godt skjermkort, men ikke til alle spill + at i resten av teksten står det ting som ahtlon 64 3000+ å greier! Er dette virkelig bra nok til en gaming pc sånn som det er nå???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg sa det er greit akkurat nå, ikke at det var best!

skal man ha full oppløsning må man jo ha x800 serien eller 6800 serien :p

om man ikke stiller veldig høy krav til grafikk er 9600xt et greit kort,

om man syntes det er verdt å punge ut med 2500kr mer for å få den beste grafikken er da det greit for meg.....

foresten: på komplett sin gaming pc kan man vekge et anet grafikort om man vil!

Lenke til kommentar

Syns jeg ser det samme over hele linja når det gjelder såkalte "gaming pc'er med extreeeemt høy ytelse". Gode system specs, med relativt middel skjermkort i.. Har aldri helt skjønt det der.. Når de først skal selge "gaming" pc'er, hvorfor ikke slenge oppi ett skikkelig skjermkort også. Hvertfall noe som står i stil med resten.. :roll:

Endret av Nosferatu
Lenke til kommentar
Syns jeg ser det samme over hele linja når det gjelder såkalte "gaming pc'er med extreeeemt høy ytelse". Gode system specs, med relativt middel skjermkort i.. Har aldri helt skjønt det der.. Når de først skal selge "gaming" pc'er, hvorfor ikke slenge oppi ett skikkelig skjermkort også. Hvertfall noe som står i stil med resten.. :roll:

enig!

de store nettbutikkene har slike kampanje modeller hver måned, de er som regel ganske like så det er banneren som selger!

Lenke til kommentar

med en amd64 3000+ og et 9600xt får du litt over 4000 i 3dmark03 kanskje 4500 med litt klokking så det burde funke greit til spill, men du kan nok ikke kjøre på høyeste instillinger...

Kjøp med ett powercolor 9800pro (1850kr) så får du over 6k i 03 og da kan du stort sett kjøre spill på max instillinger.

har det samme kortet selv og det er klokka opp til 460\390 med stock kjøling :thumbup:

Lenke til kommentar
Den har bedre skjermkort enn MPX.no's sin gaming pc: MPX Gamer K8

Den har et

Albatron FX5200P, nVidia FX5200 128MB AGP8X m/DVI og TV-ut

skjermkort :thumbdown:

Hvis det er en gaming pc så skal jeg spise dasspapiret etter å ha tørket meg en viss plass!! Kan sikkert kjøre FarCry i 800 x 600 oppløsning det kortet med alt på min detail :p

Endret av Naasaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...