GSM Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Da jeg skulle installere den lengste reisen i dag kom det opp en feilmelding under installasjonen om at filen 0001070203.iss på cd2 ikke kunne leses. Cdene er noen år gamle og har vel fått litt juling så det er nok ikke så rart. Cd 1 og 4 ser ut til å funke fint, har ikke sjekket cd 3. Er det noen som har den lengste reisen og kunne sendt meg den manglende filen slik at jeg kan kopiere cden, og bytte ut den ødelagte filen? Tror ikke det er snakk om en stor fil. Det er den engelske/amerikanske utgaven av spillet forresten. Edit: Det er vist 2 filer med det navnet på cden. Den som ikke funker er den på rundt 130 kb. Edit2: Det viser seg at det er feil i en masse filer på cden må vel skaffe en ny cd. Endret 27. juni 2004 av GSM Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 jeg hadde samme problemet, og problemet var at cd-en var støvete og ripete. men nå har jeg laget ISO filer av cd-ene, i tilfelle at de blir ødelagte. den norske versjonen er jo ikke å finne i noen butikker lengre.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå