Nissen Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Hvis du planlegger å kjøpe spill vil jeg bare anbefale dere å kjøpe disse hos http://www.akersmic.no, jeg bestillte StarCraft her og de sendte varene ca 2 timer etter jeg hadde bestillt det, derfor fikk jeg spillet 2 dager etter bestillingen, dette er xtremt raskt. I tilleg til dette kom spillet rett i postkassen, jeg slapp derfor å bruke penger på porto i postoppkrav! Spillene på denne siden er og meget billige. Mvh Nissen Lenke til kommentar
^Chap^ Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 hmmm.... Anarchy Online til 499kr... og det er nesten 1 år gammelt... på amazon.com kan du kjøpe det for 24 dollar.... = mye billigere.... uansett, min erfaring fra å kjøpe hos akersmic er at det tar over 1 uke før du får det du har bestillt... ca 9 dager... og d måtte hentes på posthuset...! jeg har kjøpt derfra ca 5-6 ganger, alle gangene tok det ca 9 dager... og btw, Starcraft er 4 år gammelt så hadde det kosta mer enn 150 så hadde det vært svindel... Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Var det 499 for ao ? Hmmmm.. men alle andre spill er billige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå