Juleniss1 Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Imot. Fører bare en falsk trygghet, som til slutt ender med utroskap. haha. høres ut som om noen har sett for mye film utroskap er vel ikke noe som skjer så ofte Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 haha. høres ut som om noen har sett for mye film utroskap er vel ikke noe som skjer så ofte Jo, alltid. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 haha. høres ut som om noen har sett for mye film utroskap er vel ikke noe som skjer så ofte Jo, alltid. Nei, din mannehater! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Nei, din mannehater! Har ikke sagt det er menn. Kvinner som er mest utro, da. Dere er ikke bra nok.'' Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 denne surmulingen har vel ikke noe med det som du postet i SO3 nå nettopp? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 denne surmulingen har vel ikke noe med det som du postet i SO3 nå nettopp? Selvfølgelig ikke. Har ingen sammenheng at all. (...ok, selv ikke jeg går på den..) Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 er vel heller dere som aldri blir fornøyde Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Imot. Fører bare en falsk trygghet, som til slutt ender med utroskap. sant sant... kommer aldri til og gifte meg, for jeg tåler ikke fristelser... og er en dårli løgner Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Imot. Fører bare en falsk trygghet, som til slutt ender med utroskap. Så hvis man hadde latt være å gifte seg så ville man ikke vært utro? Lenke til kommentar
GreyFox Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg er for ekteskap. Fin måte å vise evig kjærlighet, noe jeg er overbevist om fins... Lenke til kommentar
InFlamE Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 jeg er mot ekteskap med denne moderne tiden.Her gifter de seg...å skjer a???...er de dritt lei hverandre....ja....ja ser sånn ut ja.Oj skillsmisse og folkene som arranserer det betaler en bråta med penger te 2 mnd lykke Vel å barna blir ulykkelige å så har motparten retten på halvparten de eier.Fy faen skal ALDRI gife meg Lenke til kommentar
knutby Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Ta et skrivekurs. Jeg er mot ekteskap siden jeg ikke er kristen, og vil ikke sverge til gud. Blir litt for dumt for meg Men kan godt ha den samme festen og opplegget bare all religionen uteblir. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Loffelur, på en måte enig, men man kan jo gjøre det borgerlig, med dommer i rådhuset. Og Inflame: HÆ? Lenke til kommentar
InFlamE Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Nei, din mannehater! Har ikke sagt det er menn. Kvinner som er mest utro, da. Dere er ikke bra nok.'' Du sier vi ikke er bra nok.Merkelig dere er utro mot andre menn da.Men åsn skal det gå vis ikke vi er bra nok? ROTFL Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 var det noe mening der InFlame? men uansett.. må nesten synes synd på deg AnAnAs, hvis du virkelig mener det der Lenke til kommentar
InFlamE Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Nei sa det kun for å være ekkel Lenke til kommentar
InFlamE Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Ta et skrivekurs. Jeg er mot ekteskap siden jeg ikke er kristen, og vil ikke sverge til gud. Blir litt for dumt for meg Men kan godt ha den samme festen og opplegget bare all religionen uteblir. Javel!Greit jeg tror ikke på gud,jesus.litt på djevelen men ikke på ekteskap. gheje harrr veell ingnen skriveleif vel? Uanz.Selv om du gjør det trenger man ikke å rakke ned på andre som ikke gjør det.Ikke min skyld at ikke troende gudeelskere som satanister brenner ned kirkene deres!Btw fåkk Ekteskap! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 jeg er mot .. jeg vil gifte meg en da.. er det bare meg eller motsier jeg meg litt der? Lenke til kommentar
InFlamE Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 jeg er mot ..jeg vil gifte meg en da.. er det bare meg eller motsier jeg meg litt der? jepp det er din gode og den onde side som taler. Men får all del hør på den onde!Den har rett. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Eg er for. Betyr vel ingenting å få det på papiret at man elsker hverandre men er en vakker tradisjon for 2 som elsker hverandre. Kommer nok til å gifte meg en vakker dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå