Gå til innhold

skjermer i prisguiden

Anbefalte innlegg

Hadde det hvert mulig å fikse slik at man f.eks kunne søke etter skjermer som har TCO03 standard og om de f.eks har DVI? det hadde bare hvert så digg, kan jo hende det bare er meg som synes det :shrug:

er det noen andre som har noen meninger om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette kan bli et lite problem da mange produsenter har ulike farger på samme skjerm (typisk grå og svart). Dette kvalifiserer til ulik sertifisering og vil på denne måten gi et unøyaktig søk i produktguiden. I tillegg viser det seg at en og samme skjerm kan ha en TCO i produsentens angivelser og en annen i webshopenes angivelser.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Joda, det er jeg klar over. Mitt forslag går bare på hvordan det skal gjennomføres hvis det gjennomføres. Regner med at jeg er en av de heldige som får jobben med å pløye gjennom :fun:

Uansett er det vel opp til ansvarlige for produktguiden hvorvidt dette er en aktuell retning å gå. Forslaget er i alle fall framsatt.

Lenke til kommentar

Generelt sett er jeg opptatt av at det som anses viktig i testene, bør speiles i PG. Og du vil være VERY Welcome til å skille klinten fra hveten. Mitt motto har alltid vært at de som kan ting best, også bør utføre de.

Lenke til kommentar

Dette er en sak som kommer til å ta utrolig tid. Bare å få bekreftet misstanker om paneltype tar noen dager på bare en skjerm. Når dette skal gjøres på flere 100 sliter man litt.

Dessuten kan produsentene finne på å bytte ut paneler midt i sesongen. Dette blir så og si umulig. Ikke en gang produsentene selv tilbyr den informasjonen på hjemmesidene sine...

Jeg tror at den som skal ha seg en skjerm og ikke er ute etter billigst mulig jakter litt rundt på eventuelle tester og hører med andre i forumet.

For min del hadde jeg aldri søk skjerm på bare bakgrunn av paneltype.

my 2 cents...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...