GRendal Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) blitt fikset. takk! Endret 28. juni 2004 av GRendal Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 tror ikke dette bare er multicom sin feil, kan jo hende de ikke vet noe om det engang, hadde jeg hvert deg hadde jeg kontaktet multicom snarest og gjort dem oppmerksomme på dette, tror nok de vil hjelpe deg, vil dem ikke så har du loven på din side. du har kjøpt en vare som langt fra stemmer med opplysningene Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Fant følgende i en annen tråd på forumet: Hvis du bruker de driverne som kommer med maskinen, må du sjekke under Egenskaper for Skjerm -> Innstillinger -> Avansert -> Kort: Under fliken "kort" ser du på "Brikketype", der står det nok ATI MOBILITY RADEON 9700 AGP. For å få fram Ati Radeon 9700 under enhetsbehandlingen må du oppdatere grafikkort-driverne. Jeg innstallerte Catalyst 4.6 driveren fra ATI, og da kom grafikkortet fram som et Radeon 9700 og ikke Radeon 9600. Kanskje det hjelper deg..? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 om driverne er gamle er nok det problemet ja, siden r9700m er ganske ntt bør du ha nye drivere for å få rett navn på det. jeg hadde en ecs g732 før med r9000m ogdet kom opp som r8500 med gamle drivere. legg inn de nyeste driverne og kjør mobilitymodder fra www.guru3d.com først Lenke til kommentar
CristianoR Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Når jeg prøver å installere driveren Catalyst 4.4 på min G556E så dukker det opp en feil, hvor det står: "INF feil. fant ikke videodriver" og "førsøk å sette opp skjermkortet med en standard VGAdriver" hva skyldes dette og hvordan fixe dette? Endret 28. juni 2004 av CristianoR Lenke til kommentar
Filla Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Du kan ikke bruke standard catalyst drivere til MOBILITY skjermkorta. De må entes moddes eller du må bruke OMEGA driverene ( www.omergacorner.com ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå