Desdichado Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Heisann... Ser at releasen for dette spillet i Europa er satt til 19 april 02, dvs. i dag, men leste av en tidligere post at spiller var å finne hos AkersMic. Har lett og lett hos AkersMic uten å finne det. Noen som vet om noen butikker som har det ? De av dere som har postet synspunkter og erfaringer med spillet, har dere bestilt fra USA eller ? Og tok det lang tid ? (Yeah, right, ISO ?) Mvh Jan Fredrik Lund [email protected] Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 eg vil spela det online med zone eller kva det heiter er jo nede heile veien Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Det var vel meg som sa at Akersmic hadde det jeg så det på deres sider før de gjorde om sidene sine og nå er det ikke der men jeg har sendt en mail til dem i dag om å høre om de har fått det inn Jeg kan poste her igjen når jeg hørere noe fra dem om spillet for jeg er intresert i det selv!! Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Har det ja :razz: spiller det sammen noen venner på internet vi er vel 6 stykker nå-.....det er ganske kult xp systemet i spillet er genialt... hvertfall det er faktisk et bra spill enda det kommer fra microshit :razz: eneste som irriterer meg grønn! er at spillet lager en mappe i documents med save og alt mulig som heter dungoeon siege.... JEG HAR IKKE LYST PÅ DEN DER teite microsoft regner med at jeg liker og ha den der. men samma det var ikke det du spurte om...ja skaff deg spillet det er kult...det minner jo litt om diablo... bare dette er kult :razz: Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Har hørt det er ganske bra ja hvor har du kjøpt det? Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Har hørt at demoen er jævli dårlig Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Quote: Flakkman skrev (2002-04-20 15:36):Har hørt at demoen er jævli dårlig Blah...drit i demoene. Selve Spillet er helt genialt bra. Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Ja men hvor får du KJØPT DET?? Jeg har demoen her men har ikke giddi å innstalere den ennå driver å spiller Homm4...Jeg har sett på alle Norske spill selgeres sider men finner ikke dette spillet grrrrr....noe fuckings sted og jeg gidder ikke å ta det inn fra utlandet da det tar så lang tid og jeg hvet det er i Norge nå men hvor?? Og AkersMic gidder ikke å svare så jeg får vel holde meg til Homm4 så lenge og det er faktisk ***** bra anbefales på det sterkeste!! _________________ JEG ER EN JÆVLA TAFFER!!! http://9974.rapidforum.com/ [ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-04-20 18:10 ] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Det er ikke kommet i butikken enda, men de som har forbindelse så... *hinte* Lenke til kommentar
Terradoc Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 jeg har hørt at det skal være nobrain spill som bare er "klikk klikk klikk klikk", mao en klikkfest. Høres veldig diablo2 ut, stemmer det? isåfall er det ikke min type spill! Lenke til kommentar
Lorentzt Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Spaceworld har spillet. I det minste hadde de det nå i helga (på Ski storsenter). Gamezone eller hva det nå heter fungerer fint (i allefall med 2 spillere) Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 De har det her: http://www.avalon.no /Cyrus Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Akersmic får det inn til uka fikk mail i dag! Det er det samma som Diablo omtrent å spille men du kan få med deg flere characters + en javla mule (pakkdyr)som du kan laste på alt du finner! Har demoen her og jeg syntes det er ganske kult! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå