Gå til innhold

Noen spm ang In-Win X710

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker meg nytt kabinett, og ble :love: i In-Win X710, men det er noen ting jeg lurer på.

I217046.jpg122839.JPG

Er det bare jeg som synes den ser annerledes ut på de to bildene? Fargen er på en måte kjedeligere på det andre bildet? LCD displayet virker også mye lysere. Er jeg sprø, eller er de annerledes?

Komplett og Flexi-Data

En annen ting jeg lurer på er hvorfor (på flexi-data) den sølv koster 75kr mer enn den sorte. De er helt identiske, utenom fargen! :hmm:

Sorte og Sølv

Sist, men ikke minst: Hva synes dere om kabinettet?

Takk for hjelpen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ønsker meg nytt kabinett, og ble  :love:  i In-Win X710, men det er noen ting jeg lurer på.

I217046.jpg122839.JPG

Er det bare jeg som synes den ser annerledes ut på de to bildene? Fargen er på en måte kjedeligere på det andre bildet? LCD displayet virker også mye lysere. Er jeg sprø, eller er de annerledes?

Komplett og Flexi-Data

En annen ting jeg lurer på er hvorfor (på flexi-data) den sølv koster 75kr mer enn den sorte. De er helt identiske, utenom fargen! :hmm:

Sorte og Sølv

Sist, men ikke minst: Hva synes dere om kabinettet?

Takk for hjelpen

Kjøpte dette kabinettet selv, :love: men ble litt forvirret fordi det sto oppgitt to forskjellige PSUèr på Komplett :hmm:

det var 300W og 420W,så jeg ringte til komplett og de sa det var 430W. :thumbup:

men da jeg fikk kabinettet var det bare 300W :evil:

men ellers synes jeg det er et bra kabinett

PS jeg valgte er sort, men sølv er jo stilig det å Lykke til med nyty kabinett :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...